לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


All The Things SHE Said

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2020

בין לבין


אז בין לבין השיעורים והלמידה, החלטתי להרשות לעצמי לכתוב קצת ולשחרר קצת החוצה.

התגעגעתי לכתוב כאן.

הפתיחה המחודשת של ישארבלוג עושה לי חשק לסדר מחדש את הבלוג, לעצב אותו מחדש ולהתחיל מאפס.

כמו יומן חדש שיתאים לנק׳ הזמן שבה אני נמצאת היום.

-

 

אז האמת שהקורונה וחל״ת הם לטובתי כי יש לי המון המון זמן להשקיע בלימודים, אבל כל הזמן הזה הכניס אותי לשאננות רבה שגרמה לי בכל זאת לצבור פערים.

ולכן אני לומדת עכשיו באופן נורא אנטנסיבי, וזה קצת מתיש אבל אין ברירז׳. אוטוטו מסתיים סמסטר ב׳.

אוטוטו מסיימת שנה א׳. אני קצת בשוק אה?

זה עבר כל כך מהר.... 

 

קשה לי להתרכז לאחרונה. הלמידה באופן מקוון יצאה לי מכל החורים, וזה מייצר לי אנטי שגורם לי להתעסק בכל דבר אחר חוץ מללמוד,

למרות שהחומר מאוד מעניין אותי ולמרות שאני לומדת דברים שאני אוהבת. בנוסף לזה, התחושה של ״אני בבית״ כל היום עושה לי הרגשה של איבוד ומריחת זמן, ושאני יכולה להתנהג בחופשיות, וגורמת לי להתייחס בשאננות יתרה להכל ולהישאב יתר על המידה לגזלני זמן (מדיה חברתית), במקום ללמוד או לפחות לעשות משהו שאני אוהבת כמו לצייר למשל.

 

הנה רשימה של דברים שאני הצבתי לעצמי לסיים עד מחר בערב:

- לצפות בשלושה שיעורים מוקלטים בסוציולוגיה

- שיעורי בית בשימושי מחשב

- לסיים את הספר שאני קוראת לשם כתיבת העבודה בקורס כתיבה אקדמית

-לקרוא מאמר 1.

ואם אספיק אז גם:

-לערוך את הסיכומים בפסיכולוגיה, נוער בסיכון ושימושי מחשב.

 

בהצלחה לי,

מקווה להצליח להיות פרודוקטיבית יותר ממה שאני כרגע ולסיים את הכל.

-

 

אז איך עוברת לכם התקופה הזו?

חזרתם לשגרה? לא חזרתם לשגרה?

מוזמנים לשתף.

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 8/6/2020 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרנו הבייתה :)


אימלה כמה שהתגעגעתי למקום הזההההה!

אני לא מאמינה שאני יושבת כאן עכשיו וכותבת פוסט. 

זה מדהים אותי ברמות אחרות ואני כל כך אסירת תודה לכל מי שיתאמץ כדיי שזה יקרה.

 

כן המשכתי לכתוב, והעלתי פוסט פה ושם בפלטפורמה אחרת אבל זה לא אותו הדבר...

אין כמו ישראבלוג בעולם הזה!

 

כל כך שמחה לחזור לכאן,

יש לי כל כך הרבה לספר והתשוקה לשפוך כאן הכל בוערת בי. 

כל כך הרבה שינויים התחוללו אצלי ואני מחכה לרגע שבו יהיה לי מספיק זמן לכתוב את הכל (כרגע אני בין שיעורים במכללה, או יותר נכון בזום).

 

בכל מקרה,

אני מזמינה את כל מי שרוצה קצת להתעדכן מה עבר עליי לקרוא בווורדפרס שלי,

עד שאעלה לפה פוסט כמו שצריך.

 

 

איזה כיףףףףףף.

חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 3/6/2020 17:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Princess M- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Princess M- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)