לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


נקודת מבט נקודת מבט נקודת מבט

כינוי:  שסע





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

מת'רוצה ממני, מת'נטפלת אליי


 

-

מת'רוצה ממני

מת'נטפלת אליי

לא מבין ת'סיפור כאן

ת'מדמיינת

אין לי כוח להתעסק בדברים האלה

אין לי כוח להתעסק בדברים האלה

אין לי כוח להתעסק בדברים האלה

אין לי כוח להתעסק בדברים האלה

 

-

 

 

באיזשהו שלב השתתקתי, כי לא היה שום טעם לנסות להשחיל במילה בפרץ השטנה שלך, שעיקרו הוא - את בריונית מרושעת שנטפלת אליי, ואין לי כוח להתעסק בדברים הקטנים האלה שהם את, והרגשות שלך, יש לי דברים חשובים יותר להרהר בהם, הרי אני עילוי וכוכב עולה בשמי התחום כידוע, ואת סתם דגת רקק קטנה ובלתי חשובה, בבקשה תפסיקי לבזבז את זמני היקר בדברים כה שוליים כמוך. 

 

הייתי רוצה להגיד לך שיום יבוא ותקבל כגמולך, אבל למען האמת העולם מעריץ גברים כמוך. אני בטוחה שתצליח יותר ממני, שתגרוף יותר שבחים והערכה וכל הדברים האלה שאתה חולם עליהם. אז יכול להיות שלעולם לא "תענש", ובאמת יהיה לך טוב, ועדיין לא הייתי רוצה להיות אתה.

 

להכחיש את המציאות עד כדי עיוות, להיות מסוגלת להאמין לשקרים הבוטים ביותר של עצמי, לחיות עם שסע בלתי ניתן לגישור בין עולם הרגש לבין המציאות.

 

אז בבקשה, 

 

תחשוב שאני סתם עלובה וקטנה שמעיזה לטעון שעשית לה רע, תאשים אותי ב"היטפלות" לנפש מחוננת ורגישה כמוך. אתה אפילו יכול לרכל עליי כאוות נפשך.

 

תהנה.

 

 

 

נכתב על ידי שסע , 18/1/2017 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשסע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שסע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)