לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016

אונן


אני נמתח על הכסא

מפשיל מכנסיים

תחתונים

שולף את הזין

ומאונן

ואז עולה שפריץ ואז טיפות

שנמרכות על מכנסיי בכניעה

כמו שהייתי רוצה אותה.
נכתב על ידי foolishenough , 26/7/2016 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בודדה


מי שבודדה ומחפשת הרפתקאה או חברה חיה

אז שתשלח הודעה.
נכתב על ידי foolishenough , 24/7/2016 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קוקס


בא לי להנות מלשפשף את הזין כמו בגיל 13

מת לסקס עם קוקסינלים על עקבים שדיים וזין

כל ההתבכיינויות שלה מדכאות לי את החשק המיני
נכתב על ידי foolishenough , 22/7/2016 14:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרמן


כל היום אני חושב על סקס ורוצה סקס
איך אני מכיר מישהי לסקס.
נכתב על ידי foolishenough , 22/7/2016 13:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  foolishenough

בן: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfoolishenough אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על foolishenough ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)