לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים קטנים וטובים


אלוהים עשה את המאכלים, והשטן – את התבלינים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

הפקת הסרט השלישי שלי


בימים אלו אני שוקדת על הפקת הסרט השלישי שלי.
כבר הפקתי שניים, אחד מהם אפילו הגיע לסינמטק.
מובן שאת הסרטים ערכתי, צילמתי, ביימתי ותסרטתי לבד.
באחד מהם כיכב כלב, ובאחר ג'ירפה.
הפעם החלטתי שנמאס לי מחיות. הרי סרטונים קצרים בכיכוב חיות בהם נהיו עם השנים לרעיון חרוש עד בהלה בעולם הקולנוע (מביני העניין מכם ידעו על מה אני מדברת). 
בהשראת הבמאי דיוויד לינץ', שהוא גאון קולנועי לטעמי, החלטתי להפיק סרט סוריאליסטי במגע אבסטרקטי ועם מסר פוסט-מונדרניסטי. כרגע, לצערי, אסור לי לפרסם עליו פרטים, אבל התכוננו לשמוע עליו בקרוב.
הדבר היחיד שאני יכולה לספר לכם עליו זה שהוא יהיה מאד מקורי - לא משהו שראו כמותו אי פעם. ובטח ובטח שלא רימייק
מקווה לעדכן בהמשך, כרגע העבודה עליו מאוד אינטנסיבית. 
נכתב על ידי גברת פומלה , 2/9/2016 12:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזה של בת 14


כשהייתי בת 14 תמיד אמרו

זה זה חזה של ילדה בת 14

עכשיו הם כבר לא אומרים

הם רק מוצצים

ואז יונקים

נכתב על ידי גברת פומלה , 2/9/2016 12:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגבר הכי נורא בעולם


אני שונאת אותך

איך אתה מעז

אני שונאת אותך מבלי שמותר לי אפילו

אבל לא אכפת לי

כי לשנוא אותך מרגיש כמו הדבר היחידי שאני יכולה לעשות עכשיו

 

נכתב על ידי גברת פומלה , 2/9/2016 00:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  גברת פומלה

בת: 26




622
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת פומלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת פומלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)