לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שירים ופואמות שאני כותבת מפעם לפעם,חלקם על הכאב שלי וחלקם על הצער של שאר בני האדם.כל ביקורת מתקבלת בברכה(וכמובן שאני אשמח לדעת את דעתכם על השירים שלי)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2017

שׁוֹאָה


זברות כחושות לא נשברות

בשורה הן עומדות.

 

תלאות צורבות עשתונות

טלאים תפורים לחולצות.

 

שרפים עושים חסדים!

 

כל חייהם עמלו להם

מעלו חייהם בהם.

 

המרצחים פושעים!

 

קברה אודותיה וזכרונותיה

ציירה מפת אוצר עם דרום,מזרח ומערב

אותה אחרי התופת איבדה

 

רבים הם בני האדם,מעטים הם המלאכים

את מי אופפת ההילה מבין כל האנשים?

 

הנה אחים לרגליינו נופלים

רבים הם הלוחמים המצטיירים כטמירים.

 

עדיים וענקים נמכרים

חדוה וחיים נעשקים

 

הכוכבים מהשמיים נפלו לשממה

הם מתזזים באדמה

ברגליים יחפות עקורים מתקווה. 

 

 

נכתב על ידי , 17/3/2017 14:55   בקטגוריות סיפרותי, שואה, פסימי, אקטואליה, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 23

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקליסטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קליסטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)