לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  ריי...

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2021

קטנה שלי.


קטנה שלי... את יודעת... עברו שנים מאז שכתבתי מכתב אהבה למישהי.

בכלל, כמה יוצא לי לכתוב? הכתיבה הפכה לעבודה שלי. בין אם זה קוד, בין אם זו ביקורת עלובה או כתבה.

והספר שלי... זה לא מתקדם. אז מכתב אהבה? מה שבטוח, את המכתב הזה אני כותב למגרה. וגם את זה לא עשיתי הרבה שנים.

מאז... את יודעת. :(

 

קטנה שלי, את יודעת שאני אוהב אותך. זה לא סוד.

אני פשוט לא חושב שאת יודעת עד כמה שאני אוהב אותך. 

אהבתי אלייך לא יודעת גבולות. היא כאן לנצח. ותשאר כלפייך עד קץ הימים.

את האוויר שאני נושם. את האור הראשון שאני רואה כשאני פוקח את עיניי בבוקר, והדבר האחרון שעובר בראשי לפני שאני חולם בהקיץ.

כשאני חולם עלייך בלילה אני קם עם חיוך. אבל המציאות תמיד טובה יותר, כי במציאות יש לי אותך.

 

קטנה שלי, עולם שלי, את יודעת שאני לא מושלם.

אני מצטער אם אי פעם פגעתי בך. את המוטיבציה שלי לשנות את כל הכאב שבחיים שלי.

מאז מה שקרה באותו היום, נשבעתי לעצמי שאני אשמור עלייך ואדאג לך. בחיים לא אפגע בך.

אני אוהב אותך אהבה... בלתי ניתנת לתיאור במילים. מעולם לא אהבתי כך מישהי. מעולם לא היה לי אכפת כך ממישהי. 

הכאב שלך הוא הכאב שלי, השמחה שלך מתפשטת בגופי כאילו הייתה היא שלי, הבעיות שלך הן הבעיות שלי.

אנחנו כאחד. תמיד באותה סירה. אני תמיד איתך. תמיד אהיה איתך, בחיים לא אעזוב אותך. 

 

החיוך שלך מקסים את כל כולי. הקול שלך הוא הדבר המנחם ביותר שאני מכיר.

העולם שלי הוא מקום טוב יותר בזכות העובדה שאני נמצא בו, ואני מודה לאל בכל יום שאת נמצאת בו.

האהבה שלי אלייך לא צריכה להיות הדדית בכדי שארגיש את כל זה כלפייך.

אבל אף פעם לא ניצלת את זה. את מקסימה. ואני אוהב אותך, וליבי ידע שזה נכון לאהוב דווקא אותך.

בלעדייך העולם שלי היה עצוב, קודר וחסר תקווה.

תודה שאת קיימת, יקרה שלי.

 

גם אם זה לא נראה כך, לפעמים, את תמיד בראשי.

האור שלי. הקטנה שלי. אהובתי.

נכתב על ידי ריי... , 20/1/2021 01:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Liscka ב-29/10/2022 11:12
 



ניסיון


ישראבלוג עובד או לא?
עריכה: קטע, הוא שוב עובד.
נכתב על ידי ריי... , 12/1/2021 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





29,427

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריי... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריי... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)