לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Searching for lost pieces of myself


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2018

Into you


עוצמת עיניים ונזכרת ביד שלה מטיילת לאורך הגוף שלי, נוגעת לא-נוגעת, מטריפה לי את החושים

משתוקקת שתיגע בי כבר ובו זמנית רוצה שתמשיך להטריף אותי בטיזינג שלה, רוצה לאט ומהר, רוצה בעדינות ובאינטנסיביות, רוצה הכל
רוצה לראות את המבט שלה בזמן שהלשון שלה מגבירה את הקצב
רוצה למשוך אותה אלי ולנשק אותה עמוק 
רוצה לראות את החיוך הזה שלה, שיודע בדיוק מה היא עושה לי
רוצה שתסתכל לי בעיניים ותגיד לי כמה אני סקסית בעיניה 
רוצה, ומקבלת.


פנטזיה
שסופסוף
התממשה. 


I can barely hold my tongue״
״The shit we do could warm the sun
[Chet Faker - Im into you]
נכתב על ידי QueerForeigner , 10/11/2018 23:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  QueerForeigner

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueerForeigner אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על QueerForeigner ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)