לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהי אמנות?


הבלוג הזה יהיה לימודי וגם מעשיר ידע על אמנות, אומנות, תולדות האמנות ואיך אירוטיקה קשורה לאמנות , תקופות באמנות, מחשבות אולי על אמנות או על פילוסופיה ואולי גם מחשבות על החיים.

כינוי:  חולת אמנות

בת: 32




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2018

אנגר- האודליסק(כולל עירום אמנותי)


אנגר: האודליסק

האמן- ז'אן אוגוסט דומיניק אנגר

Jean Auguste Dominique

הוא תלמידו של ז'אק לואי דויד

Jacques Luis Daviv

ודויד סייע לו בציור דמותה של מאדם רקמייה:

Madame Récamier by Jacques-Louis David

 

 

 

דויד רשם כנראה סקיצה בעירום לתמונתו זו, ותנוחתה של זו נראית ביצירתו של אנגר- האודליסק שצוירה ברומא ב1813-1814.

La Grande Odalisquel:

La Grande Odalisque

 

 

 

 

"מעמד הבכורה של קווי המתאר בתמונותיו של אנגר תואם את עקרונותיו הניאו- קלאסיים של דויד, אך הרושם הכללי שמותירה בנו היצירה "האודילסק" הוא של עירום לשם עירום ולא הדגמה של אידיאל מסוים, או של נושא הירואי. היא חורגת מן החוקים הניאו- קלאסיים כפשוטם גם מבחינה תוכנה וגם מבחינת דרכי עיצובה של נושאה.”

מידע נוסף על יצירה זו – האודליסק( מפילגשי ההרמון):

"תמונה זו צוירה על פי הזמנתה של מלכת נפולי, אחותו של נפוליאון, אך לא נמסרה לה משום שבינתיים הובס הקיסר. אנגר אמנם נשאר ברומא, אך שלח את התמונה לפריס לתצוגה ב"סלון" של 1819.”

 

לתמונות נוספות של חיקוי היצירה "האודליסק" של אנגר(גם ממים מצחיקים) :

 

 

 

 

 

 

 

 


 



 


 

 




 

 



 

לסרטונים נוספים בנושא זה למי שמעוניין להעשיר ידע:

 

 

 

 

 

מקורות מידע:

 

הציטוטים נלקחו מתוך הספר:

אינציקלופדיה לאמנות הציור והפיסול- תולדות הציור והפיסול אופקים חדשים, כרך ב עמודים 84-85, בית הוצאה כתר, ירושלים, 1983


נכתב על ידי חולת אמנות , 10/3/2018 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב נכשלתי


אני בדרך כלל לא כותבת פרטים על עצמי אבל אני חייבת לשתף משהו מהלב שלי שמאוד אכזב אותי.

אני לומדת באוניברסיטה הפתוחה כבר 4 שנים.

בהתחלה בשנה הראשונה והשנייה הלך לי טוב, היו לי ציונים של 85-75 אבל לאט לאט הציונים ירדו לי ל60 וגם היו לי נכשלים אבל עשיתי מועדי ב' ועברתי אותם למזלי.

עכשיו נכשלתי במקצוע האהוב עליי והייתי בטוחה שאעבור את מועד א' אבל לא עברתי. הקורס היה באמנות והשאלות לא היו קשות מדי אבל לא הבנתי כנראה מספיק את החומר והראש שלי היה מוטרד בשטויות אחרות והייתי כנראה שאננה מדי.

אסור להיות שאננה באוניברסיטה הפתוחה פשוט אסור.

חייבים ללמוד כל יום, לבוא לכל השיעורים ולהקשיב להם לפחות את ההקלטות במחשב אם יש, לקרוא את כל הספרים ואפילו לשנן אותם ורק ככה מצליחים בקורסים.

אני לא מאמינה לאנשים שאומרים שהם עובדים משרה מלאה+ ילדים שמצליחים לעבור קורסים בציונים יפים באוניברסיטה הפתוחה. אני לא מאמינה יותר לאנשים שאומרים שהם רק קראו את החומר בספר וניגשו למבחן בלי לסכם אפילו. אני מאמינה שמי שמצליח באוניברסיטה הפתוחה בלי ללמוד יותר מדי הוא כנראה מחונן או גאון כלשהו.

מקווה שתוכלו להזדהות איתי.

אז עוד מועד ב' אני אצטרך לעשות

ומחכים לי 2 קורסים מתקדמים באמנות בסמסטר הקרוב. אני מודאגת. מאוד.

יהיה בסדר? אני מקווה.

היו לי מנחים שאמרו לי שאני לא יודעת לכתוב כתיבה אקדמית. לכו תסבירו להם איך עברתי את כל המבחנים בשנה הראשונה והשנייה שלי בלי מועדי ב'.

אין ברירה ולא אוכל לעבוד קשה מדי בימים אלה בגלל העומס בלימודים. לא פשוט ללמוד באוניברסיטה הפתוחה.

אני מנסה לא להתייאש יהיה טוב נכון?

מה עכשיו עבודה סימינריונית אני אצטרך לעשות אם אין לי מושג בכלל איך כותבים עבודה סימינריונית? 

נכתב על ידי חולת אמנות , 8/3/2018 20:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,777
הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים , אומנות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחולת אמנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חולת אמנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)