לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבטחתי למשפחה שתוך שנה אני נפרד מהרווקות התל אביבית, בואו נעשה את זה יחד!

כינוי:  רווק תל אביבי

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

איך אנחנו מתמודדים עם פרידה בכלל?


המחקר באוניברסיטה של החיים מראה כי נשים מאוד מתקשות בטווח הקצר אחרי פרידה. 

אך גברים בטווח הארוך.

אני לא אשכח איך בעוונותיי כאשר השותף הראשון שלי חזר משיחת פרידה שעשתה לו חברה שלו דאז ולא הצליח לישון כל הלילה

אז ישבתי איתו

כל הלילה

בהמשך קראנו לתרגיל שהיא עשתה לו - על שמה

"עשתה לו שרית"

"שרית" היה ביטוי לשכב ולזרוק

אם זה היה הפוך זה היה סקסיסטי, שוביניסטי, מפלה, מדכא. 

אבל היא אישה, מותר לה. 

 

אני גרוע בלהיפרד בעצמי

ברגע שאני מבין שזה לא לשם ולא לפה

אני ממאיס את עצמי על הצד השני

היא נפרדת

נגמר

 

אני גרוע בלהתמודד עם פרידות

הבעיה היא כשאני לא הצד הנפרד

וזה קשה

מאוד

מתסכל

מטמטם

 

איך אני מתמודד עם פרידות?

אז זהו, הפסקתי לעשן והפסקתי לשתות אלכוהול 

ואין לי אוכל מנחם

אני מתמודד על ידי הרבה מאוד שינה והרבה טינדר

למרות שאני לא player אמתי

אני מנסה שלא להישאב למטה

וממשיך בשגרה

(למרות שהלפני אחרונה גרמה לי לקחת חצי יום חופש)

(הרגיש לי שיא שלילי בחיי)

ולחייך

fake it till you make it

 

וכיצד אתם מתמודדים עם פרידה?

 

(ובכלל פתאום הבנתי שמדובר בפרידה מישראבלוג, אז מוזמנים לתת לי פלטפורמות חדשות אם אתם מכירים)

 

(קרדיט: ורניקה)

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 6/12/2017 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרווק תל אביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רווק תל אביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)