לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבטחתי למשפחה שתוך שנה אני נפרד מהרווקות התל אביבית, בואו נעשה את זה יחד!

כינוי:  רווק תל אביבי

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

הבתול


"עם כמה בחורות היית?", שאלה הצעירה את הבתול. 
"עזבי, שאלי לכמה גרמתי לגמור", ענה לה הבתול שלמרות היותו בתול היה רברבן. 
"לכמה בנות גרמת לגמור?", היא זרמה אתו. הכריזמה שלו שיחקה תפקיד, היא ידעה שהיא תגמור בקרוב, רק לא ידעה כמה. 
"הפסקתי לספור בעשר", הוא ענה. 
"טוב, זה נשמע הגיונ..."
"ואז הפסקתי לספור שוב בעשרים", הוא קטע אותה.

החיוך ירד מפניה, היא החלה לעשות חישובים, אם הוא התחיל בגיל 16...
"אבל לא עם כולן הייתי", הוא שוב קטע, הפעם את מחשבותיה. 
"עכשיו ממש בלבלת אותי", ענתה לו היפה. 
"יש לי כתיבה, תביני, שמרימה. וגם קול..."
את הקול היא הכירה, אך המילים הכתובות סקרנו אותה. 
"אז למה בתול?", היא שאלה. 
"סבלנות", הוא ענה.
היא לא יכלה לחכות, אבל היא תגלה בהמשך. וכשביקשה לקרוא אותו הוא הפנה אותה לכתביו, וכשרצתה עוד, הוא כתב לה, סיפור אישי - הסיפור שלה!
והיא אהבה, והתקפלה, והתחברה והגיעה לשיאים יפים, אך לשאלה אחת לא קיבלה מענה - לכינוי שלו. 
"סבלנות", הוא אמר לה, בפעם ההיא אחרי ששכבו (באמת) והיא לא יכלה לחכות.

 

(המשך הסיפור יופיע בעמוד החדש שלי)
נכתב על ידי רווק תל אביבי , 14/12/2017 20:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרווק תל אביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רווק תל אביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)