לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבטחתי למשפחה שתוך שנה אני נפרד מהרווקות התל אביבית, בואו נעשה את זה יחד!

כינוי:  רווק תל אביבי

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

אז חזרתי מדייט...


אז חזרתי מדייט...

ולמחרת גם סימסתי

ויום לאחר מחרת קיבלתי את ההודעה הבאה:

"היי, מה נשמע? היה לי מאוד כיף בדייט, אבל אנחנו לא באותו מקום בחיים, מבחינת דרך חיים או אג'נדה"

 

וכך זה נגמר

אז

היי

אני אני 

ואני לא באותה דרך חיים כמו רוב החבר'ה שבגילנו

כי אני לא אוהב את ביבי

או את זה שחותכים לתינוקות את הבולבול

כי חופה = מכירת אישה על ידי אבא שלה לגבר זר, אפילו אסור לה לדבר בחופה יאיי

 

אז

היי

אני הרווק התלאביבי... ההוא שאיכפת לו ממה שלרוב האוכלוסייה לא, ושלא איכפת לו מדברים שלרובכם כן

את האהבה שלי אני כנראה לא אמצא בישראל

 

נגלה בהמשך

 

(כרגיל - מזמין אתכם לעמוד החדש שלי)

 



נכתב על ידי רווק תל אביבי , 18/12/2017 22:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרווק תל אביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רווק תל אביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)