לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבטחתי למשפחה שתוך שנה אני נפרד מהרווקות התל אביבית, בואו נעשה את זה יחד!

כינוי:  רווק תל אביבי

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

למה אנחנו כותבים פה בכלל?


השבוע ראיתי באיזה בלוג מישהי שכתבה על החבר שלה, וזה היה חמוד ומקסים וחשבתי לעצמי שזה בטח יוריד לה את מפלס הקוראים הגברים. 

 

ויש את אלה שלא מגיבים לתגובות, פשוט רואים טוקבקים על הפוסט וכותב הפוסט לא עונה, מוזר ממש (אני כך בפייסבוק - מלא הודעות על תמונת הפרופיל ודממה מהצד שלי).

 

והכי מעצבנים אותי אלה שלא משאירים מקום לתגובות, אז למה להעלות את זה לאינטרנט אם אתה לא רוצה שיגיבו לך...

 

למה אנחנו כותבים פה בכלל?

אני כותב בעיקר כדי לקבל יחס

פידבק

מילה טובה

אך גם ביקורת

כי יש דברים שאי אפשר להגיד לחברים

כי יש רגשות שאי אפשר להגיד בקול

בשביל זה הפלטפורמה

 

ובשביל להכיר

אם אפלטונית ואם לא

 

למה כותבים פה בכלל?

שאלה טובה

 

ולמה אתם כותבים פה ?

נכתב על ידי רווק תל אביבי , 2/12/2017 21:07  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרווק תל אביבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רווק תל אביבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)