לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2017

קטע חדשדש




לא אוהבת להיות עצמה

"מה יהיה עם החיים שלי?!"
שאלה את עצמה, בעודה מסתכלת מבעד לחלון האוטובוס
היא לא יודעת מה עוד היא צריכה, היא הרגישה ריקה.
יש לי בית, יש לי משפחה, יש לי עבודה, יש לי חבר ויש לי כסף.
מה עוד אני רוצה? מה עוד חסר לי?
למה אני ממשיכה לחפש רע, מנסה לעשות לעצמי רע, רוצה שכולם יתרחקו ממני ואז בוכה שאני
לבד.
מנסה לעשות לאנשים טוב ומקבלת מהם רע.
למה אני חייה?
היא עצמה את עיניה מדמיינת איך היא נעלמת מהעולם, 
האם ישימו לב בכלל?
האם למישהו יהיה אכפת?
היא פקחה את עינייה ונזכרה שאתמול הסתכלה על פניה, פנים לא יפות יש לה.
פנים שהיא לא אוהבת, רק עם איפור הרגישה טיפה יותר טוב,
היא לא אהבה איך שהיא נראת וזה היה מוריד לה מהמצב רוח.
פניה היו עם כמה פצעים בודדים וכמה קמטי עצבים.
פנים ללא חיוך, היא פשוט לא מאושרת.
בא לה פשוט לרוץ, לברוח מהכל, לברוח מהאישיות שלה מהכיעור שלה
מכל הרע.
היא רוצה להתחיל חיים חדשים, שם חדש, איזור חדש, בית חדש,
חברים חדשים ועבודה חדשה.
חיים שבהם לא יכירו את העבר שלה, שהיא לא תזכור את העבר שלה.
אבל, אי אפשר לברוח, אי אפשר לברוח מעצמך.
אלה הם חייה, אף אחד לא מושלם.




מעלה קטע אחרי מלא זמן שהבלוג היה סגור, 
בזמן האחרון יש לי חשק לחזור לישראבלוג ולכל עניין הכתיבה.



נכתב על ידי , 23/9/2017 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,255
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנו'ש | סיפורים בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנו'ש | סיפורים בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)