לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


טרנסית מזכר לנקבה (בארון), תמיד יש לי מה להגיד על כל דבר ובעיקר מקווה שמעניינת

כינוי: 

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2018

לומדת ללכת


ממשיכה לדבוק בהחלטה שלי למצוא את העוצמות שלי בתוך עצמ ואני מרגישה ממש טוב לאחרונה.

כמובן שיש לפעמים דרופים במצב הרוח ולא תמיד זה פשוט.

הרבה זמן לא הייתי עצמאית באמת, אולי אף פעם לא.

תמיד הרגשתי שחסר לי משהו, שאני לא יודעת מי אני האמיתית.

כמובן שבגלל הבעיות המגדריות לא הגעתי מעולם לזון שלי, אבל בכל זאת: גם שהחלטתי שאני כן רוצה להיות אישה, לא הצלחתי לפתח את הזהות שלי.

אני מרגישה שזה הרגע שלי לזרוח, להיות מי שאני. אישה, עוצמתית, חזקה.

להשאיר את החרדות הרחק מאחוריי, ולטרוף את העולם.

להיות קודם כל שלי. לאהוב את עצמי. להעריך. ורק ואחר כך גם של אחרות ואחרים.

אני שווה ואני צריכה לדעת את זה  :)

לאט לאט לומדת ללכת,

גם אם נופלת לא מעט 

 

נכתב על ידי , 10/2/2018 19:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצמיחה שורשים


החלטתי להכות שורשים,

להתחבר שוב לעצמי.

להיזכר מי אני ומה אני שווה,

לאהוב את עצמי,

גם כשאני מסתכלת במראה.

החלטתי להתחבר שוב לעצמי,

לשנות מה שאני לא אוהבת

אבל לאהוב כל פגם ושריטה.

החלטתי לתת לעולם לראות מי היא אני האמיתית,

בלי פחד וחרדה.

החלטתי להכות שורשים,

לצמוח כמו שאני ראויה.

נכתב על ידי , 9/2/2018 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsari1991 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sari1991 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)