לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Inside The Fog


כינוי:  silent tear

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

Wish I has known that what seemes so strong has been and gone...


כ"כ הרבה זמן לא הייתי כאן.

כל כ"כ הרבה עבר עלי בתקופה הזו.

המון דברים שנעלמו כמו לא היו, זכרונות שנמחקו.

אני בקושי זוכרת משהו, רק את החור השחור, הגדול, המפחיד שהייתי בו. וברגע שמעט אור התחיל להציץ ממנו, הגיעה התקופה לקיצה, ואיתה הגיעה אחת חדשה, חלקה.

מכאן והלאה, חיים חדשים.

עכשיו אני בכוחות עצמי. כי הפעם באמת יש לי את הכח, ואני יכולה לומר זאת בלב שלם.

כל הסבל בסופו של דבר התגלה כשווה את זה. היום אני כבר יכולה לקום ולהגיד שעברתי את זה. התגברתי על הכל. ויצאתי חדשה.

היה שווה להילחם, גם אם בהתחלה זה היה נראה חסר טעם, לכולם.

התחלתי לעבוד, לחסוך בשביל הטיול שאעשה. אין רגע לבזבז, צריך להספיק לטעום מכל העולמות. עכשיו יותר מתמיד אני יכולה להבין כמה שהחיים קצרים וצריך לנצל כל רגע בהם עד תום.

אני אלך לשקט שלי, למקום שממנו אתחיל מחדש.

 

מה שלא הורג מכשל, אמרתם?
אין לכם מושג עד כמה אתם צודקים.

 

יצאתי בחיים, עם חיים חדשים.

 

נכתב על ידי silent tear , 31/10/2007 15:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsilent tear אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על silent tear ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)