לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2022


אני כמעט בטוחה שפרסמתי כאן פוסט ולא רק שהוא נמחק, גם שוב הבלוג הפך אוטומטית לפרטי בלי שידעתי. נמאס לי כבר מהבאג המעצבן הזה.

בכל מקרה, כנראה שלא קרה משהו חשוב כי אני כבר לא זוכרת מה כתבתי.

 

סיימתי עם המבחנים! אני עדיין מחכה לתשובות שכנראה יגיעו בשבוע הבא, אבל אופטימית שעברתי את כל הקורסים. זה בהחלט יוריד לי משימות מהקיץ, ויש הרבה מהן.

אתמול והיום היו לי יומיים של חופש. התעוררתי בלי שעון, שיחקתי Grim Dawn בלי נקיפות מצפון, ראיתי סרטים וסדרות וסוף סוף התפניתי לסדר דברים בחדר ובדירה ואפילו שלא הספקתי את כל מה שרציתי, ממש הייתי צריכה את זה. מחר אני חוזרת לעבוד 5 ימים בשבוע ולשבת בערב על הגשות ושוב לא יהיה לי זמן לכלום, אבל לפחות זה לא למידה למבחנים ואני כן אוכל לנקות את הראש כל סופ"ש אם אשקיע כמו שצריך במהלך השבוע.

 

זה כבר כמעט שבוע שחבר שלי בחו"ל, ועכשיו בפעם הראשונה לא דיברנו כבר כמעט 24 שעות וכנראה שזה ימשך אפילו יותר כי הוא בטראק ומי יודע מתי תהיה לו קליטה. זה מאוד מוזר. אני ממשיכה לשלוח לו הודעות מתוך הרגל על כל מיני דברים שקורים לי אבל בלי מענה.

למשל היום שיחקתי Wordle (ספויילר בדרך) שזה בדרך כלל משהו שחבר שלי עשה איתי כל יום אבל בגלל שהוא לא כאן חשבתי שיהיה נחמד לנסות לבדי. אז הניחוש הראשון שלי הבוקר היה Alien כי אתמול ראיתי Prey בדיסני פלוס ולאחרונה אנחנו תמיד מנחשים מילה ראשונה שקשורה למשהו שבדיוק עשינו ביחד. וזו הייתה התשובה הנכונה! מה הסיכוי? כנראה מאוד נמוך. אז זה היה רגע נחמד ושלחתי לו צילום מסך אבל הוא יתלהב איתי כנראה רק עוד כמה ימים.

 

יש לי הרבה דברים להילחץ מהם וחסר לי קצת איפה לפרוק את זה אבל אני מנסה לקחת בייבי סטפס ולחשוב רק על הצעד הבא ואיכשהו לשרוד את הכל. אולי אני אמצא את עצמי כותבת פה קצת יותר בתקופה הקרובה.

נכתב על ידי TrashyRomance , 6/8/2022 17:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)