לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה מה יש

החיים חזקים מאיתנו. זה לא מוצא חן בעיני או משהו, אבל זה מה שזה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022


לבד וזה

עצב

אין לי מקום בבטן בשבילו

לבד וזאת

עיר אחרת ובית אחר ואני אחרת ויש לי רק מיטה

ומקרר כבר לא רלוונטי

לעשן

לסיגריות יש אדן חלון וזה מספיק

לבד

לבד לעשן לבד לצנוח לבד לראות

אינסוף סדרות שמטשטשות את המוח ממש

אין פה דבר וזה

לא שרע, רק

בודד

אין איפה להסתתר בתוך כל האין חפצים הזה

נכתב על ידי Fyh , 22/7/2022 22:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

בא לי לבקש רשות

לא יודעת ממי ובכלל

אני כבר גדולה

זאת רק אני וכל האחריות

גם.

בא לי לבקש רשות

להישאר בבית

לוותר ודי

אני לא רוצה לקום מחר, אני לא רוצה ללכת יותר, אני רוצה לישון, רק ליום אחד, טוב?

ואין ממי לבקש ובכל מקרה, התשובה היא:

לא.

 

מחר יבוא.

ואיתו חרדה ותשישות.

עבודה חדשה ואין לי מושג ואני

מפחדת כל כך.

בא לי לברוח.

להתייאש ולומר,

זו לא את, זאת, אני.

מבינה?

את מוקפדת וממוזגת וממש של גדולים, עם מחשב והכל.

את, בסדר גמור.

רק, אני, אני צריכה אור ואוויר וכפות רגליים יחפות ואדמה.

אני

צריכה

לגעת ברוח.

להתלטף בעלווה,

לעמוד על בהונות ולנגוס

בפרי בשל שטרם נקטף.

לחלוק קפה שחור על שפת נחל,

לשטוף את הכוס במים זורמים,

להתחבק.

ואת, את רוצה ממני שאהיה

אחרת.

לבושה ונעולה, מקלידה בהינף יד, מפתחת, בוגרת, אחראית.

שותה לבד, על שפת מחשב,

קפה הפוך בכוס ממותגת

שישטפו אנשים אחרים.

 

 

נכתב על ידי Fyh , 16/7/2022 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

הבטן שלי צורחת קפיצות של לב וטירוף.

המוח שלי משובש.

כל התדרים התבלגנו לסבך חוטים מתפקע.

אני נושמת מהר.

זה לא עובד.

פעם איריס אמרה, את שוכחת להכניס אוויר.

זה נכון.

הכל מהיר מהיר מהיר ודופק.

אני רוצה לבכות ולהתכרבל ולהירדם ולא להיפקח.

בכלל.

רק לישון ולישון ולישון.

וחיבוק

הלוואי

אולי

 

נכתב על ידי Fyh , 15/7/2022 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Fyh

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFyh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fyh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)