לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לחיות עם הפרעות אכילה והפרעת אישיות גבולית בגילאי ה30+


כינוי:  Fatty30

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

10/7/2019 משקל 59.8


אז ירדתי עוד קילו מ61 ל60...זה תהליך ארוך ומייגע וקשה.

זה מטופש שהחברה שלי מתחתנת, אני לא, אני לא מעוניינת בלארגן ארוע אבל רוצה להרגיש להיות "נסיכה" או "כלה" אז אני בדיאטות כאסח שוב, תחת פיקוח רפואי. 

כרגע היום שלי מורכב בערך מהרבה כוסות קפה, חצי כוס יין ביום וסלט ירוק עם אגוזים בלילה ולפעמים אם אני ממש ממש רעבה אני אוכלת גם קצת במבה.
נעזרת בכדורי הודייה, תוספי מזון לוודא שהכל תקין, מים בכמויות, קולה זירו הרבה בדיקות דם וקטוזיס לוודא ששום אבר לא "הלך" על הדרך. 
קשה.
דיאטה זה קשה ובכל זאת יש משהו ממכר בלרדת ולדעת ששברתי את מחסום ה60 ירדתי לאזורי ה50...המטרה הסופית שלי היא 48 ק"ג שזה לא ככ נורא היות ואני רק 1.60 שזה נמוך. 
בינתיים הלכתי למכון שיזוף, זה היה מעניין, לקוסמטיקאית לגבות ושפם ניסיתי לעשות גוונים בעצמי בשיער לבלונד (השיער שלי חום כהה), אבל בגלל שפחדתי להרוס עם החמצון כנראה שזה לא יצא (במקום לערבב תמיסת קרם חמצן וצבע יצא לי לערבב את שניהם ביחד עם מסיכה לשיער...כך שכנראה זה מה שהרס את האפקט של החמצון אני אשקול אולי לעשות מחר שוב כי יש לי עוד ערכה).
למזלי ציפורניים ומני ופדי אני יודעת לעשות לעצמי לא רע בכלל.
קניתי מחטב, בנים - אין לכם שמץ של מושג מה בחורה צריכה לעבור בשביל לקבל צילום אחד הגון..אחד! מחטב אומר בגדול שאת לובשת בד שמרגיש שעוטף את כל הגוף בקונדום לחוץ מאוד (מרגיז לכם בפין? תחשבו מה זה ללבוש קונדום על כל הגוף), אי אפשר לנשום נורמלי, לשבת נורמלי והMEGA BOOM SHELL הוא - אי אפשר ללכת לשירותים כשלובשים את זה! פשוט אי אפשר..אז בתור בחורה את נאלצת ללמוד להסתפק בארוע שלוקח 4 שעות כמו חתונה לשתות משהו כמו 2 כוסות נוזלים במקרה הטוב אם יש לך שלפוחית לא רגיזה (בערך 500 מל) בלי אוכל, כי הוא מנפח את הקיבה וכל הבטן יוצאת וצריך לשירותים , אבל נחשו מה? אי אפשר ללכת לשירותים צריך להתאפק עד הבית!.
שיזוף זה תהליך מעצבן (במיוחד כשאת לבנבנה כמו בובת פורצלן כמוני)

והמגה בעייתי, הדיאטה, ללמוד להסתפק בפחות מ1000 קלוריות ליום ולהוסיף על זה אימונים שלא פעם אומר, להתאמן על בטן ריקה לחלוטין זה קשה, ולוודא ששותים מספיק מים כי את לא רוצה לאבד משקל נוזלים אלא משקל שהוא שומן נטו. הנשימה נהיית גועלית לגמרי כי הגוף בסוף נכנס לקטוזיס (גם אם זה 50% קטוזיס זה מספיק לייצר ריח של נבלה/אצטון מהפה), ללכת עם חברים לפאב ולהזמין ג'ין וסודה כי כל שאר השתייה היא מאוד גבוהה בשומן וקלוריות (אני שונאת ג'ין וסודה, אני אוהבת ויסקי! אבל כוס אחת של ויסקי בשבלי לא מספיקה גם על בטן ריקה, אני צריכה 3...וכשכל כוס ויסקי מכילה 70 קלוריות זה בעיה, ג'ין וסודה אגב גם מכיל 70-80 קלוריות,אבל הנה הקטע בגלל שהוא דוחה ובא בנפח גדול -דהיינו כוס של 350 מ"ל במקום כוס ויסקי של 60 מ"ל אז מצליחים להסתפק בכוס אחת מקסימום 2, בטח לא 3 כוסות של ויסקי אז הנה חסכון קלורי...לחובבי הבירה מבינכם רק שתדעו לאגר כהה כמו גולדסטאר לפיינט שהוא 400 מ"ל מכיל בערך 250 קלוריות לכוס, שתיתם 4 כוסות כאלה? בום 1000 קלוריות של שומן שנכנסו ישירות לצמיג הבטן שלכם ויוצרים לכם אבוב מסביב למותניים במקום גלגל ים קטן)
עוד יותר קשה בפאב שכולם מורידים בירות אחרי בירות אחרי בירות וצ'יפס שמנוני עם קטשופ...הוו כמה אני מתגעגעת לצ'יפס, לתפוחי אדמה בכלל...אבל לא כל מה שמותר לי בפאב זה מנת ג'ין וסודה עם לימון ומים כתוספת, זהו זה; אה ולהשתדל לא לרייר על הצ'יפס של החברים שלכם כי אז הם לא יירצו לאכול את זה. אני זוכרת שכדי לעשות קיקסטארט לעצמי החלטתי על צום 48 שעות שהרשתי לעצמי לשתות בהם קפה עם מעט חלב, מים, תה צמחים וקולה זירו...הגעתי ל41 שעת! ואז החברים שלנו רצו להפגש לסופש לבירה, זה נגמר ב2 קסטיל רוז (שזה 650 קלוריות לשני הבקבוקים ומעט מאוד שברי פרצל של סניידרס) אני זוכרת שכן אכלתי את זה, ויותר נכון בקושי נגעתי בנשנוש הזה -הסיבה היחידה שהזמנתי אותו כי אחרי 41 שעות הנחתי שאם אני לא אכניס מעט שומן ופחמימה מורכבת עם האלכוהול אני אקיא על כולם והחברים אמרו לי מה זה את לא אוכלת? זה ממש טעים..לא,אני שבעה תודה...אז הזוג שישב מולנו לא רק שאכל 2 מנות של נקניקיות מדהימות ומריחות מדהים אלא גם את רב הפרצל שלי, שהעדפתי שיעשו כן כי אם זה היה לי מול העיינים בסוף הייתי אוכלת את זה והעדפתי לשמור על השפתיים סוגורות וכוח רצון ענקי. 
אני יכולה להשבע שלפעמים אני עוברת ליד מדור הלחמים בסופר, מסניפה את הלחמים (לא דוחפת לאף לא לדאוג) המוח שלי נזכר איזה טעים זה לחם, מחזירה למדף ומתרחקת...נשמע מטורף, כי זה מטורף! 
ובעיניי זה בסדר שזה מטורף, אני בחרתי ככה, אני יודעת על עצמי שיש לי נטיה לאכול יתר על המידה, לכן אם אני מכווצת פיזית את גודל הקיבה שלי אני לא אוכל יותר ממה שהגוף שלי פיזית מאפשר לי. לכן בחרתי לעשות CRASH COURSE DIETS ואחר כך ללמוד לאכול בריא יותר בכמויות פיציות. 

רק בחורה עם הפרעת אכילה כנראה תבין את מה שכתבתי, את ההומור השחור, את רגשי השפל, רגעי האופל ובעיקר מה זה להיות מורעב בעולם שבו מנסים לגרום לך להיות ביתר משקל.


STARVED EPISODE 1 ממליצה ללחוץ על הלינק הזה, סדרה מעולה! חבל שהעיפו אותי אחרי 8 פרקים, ההומור השחור על הפרעות האכילה שם, מדויק להפליא, מצחיק בצורה שחורה נהדרת. 
נכתב על ידי Fatty30 , 10/7/2019 15:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





205
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFatty30 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fatty30 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)