לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חם מן הלב ישר על השולחן


אחרי למעלה מעשור, חוזרת למקורות. למילים ולתמונות. כל התמונות והמילים אלו תכנים מקוריים שלי, אפשר להשתמש אם מבקשים ומקבלים רשות :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2018

חם לי


חם לי

מבפנים

שמתפשט לי לבחוץ

לפנים,

אדומות

סמוקות

חם לי.

אני חולה?

לא נראה לי,

נראה לי שזה מאובר מחשבות

אובר ציפיות

אובר אכזבות

אובר רגשות.

בגוף אחד,

שהוא לא יכול להכיל

נמנע,

מכל זה

תקופה...

ופתאום הכל קורה

וחם לי

והגרון מתחיל לשרוף

אני לא מצליחה

לשאוף

ולנשוף...

 

 

נכתב על ידי מדברת לתמונה , 24/9/2018 20:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאקסית שלי


מדובר כאן בשיר אהבה,


אני יודעת שאם היית קוראת אותו היית חושבת שזה שיר נאצה,


מזל שנפרדנו.


אני מתגעגעת אליך.



 "


תראי אותך


מזמן לא חייכת כך


משהו בך כבה ונכבה


הולך ונעלם


עולם


שלם


התנפץ עכשיו לרסיסים


ואת רק סוגרת את כל התריסים


תראי אותך


מתי שוב תצחקי?


את חייבת להבין שגם אני


מרגישה את העצב שלך 


זורם בדמי


מתרוצץ לעברי


מנקר בתוכי


אולי 


פשוט


תחייכי

"

נכתב על ידי מדברת לתמונה , 16/9/2018 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  מדברת לתמונה

בת: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדברת לתמונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדברת לתמונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)