לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חם מן הלב ישר על השולחן


אחרי למעלה מעשור, חוזרת למקורות. למילים ולתמונות. כל התמונות והמילים אלו תכנים מקוריים שלי, אפשר להשתמש אם מבקשים ומקבלים רשות :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2018

אבל האהבה מתה


 


דבר אליי אהבה, במילים פשוטות


שאשמע אותן מהדהדות,

דבר אליי רוך וקסם

אני רוצה לשמוע באוזניי את הסוד שלך,

איך לאהוב אותך

בזמן שארגיש אהובה בעצמי

בזמן שתלחש לי אהבה .



תראה לי שהרומנטיקה לא מתה,

שהיא פועמת ובועטת , בכל מי שרק רוצה להכחיד אותה.

תסתכל לי בעיניים, עד שזה ירגיש לי עמוק

שצללת , אתה רואה את כל מה שמסתתר אחרי הצחוק...

תשיר לי שיר, אפילו שאתה מזייף

שיר על אהבה ששנים חיכתה לצאת מן המרתף

תספר לי שחיכית לי כבר שנים על גביי ,

והיית סופר כל יום עד שנהיה ביחד אחרי

שכולם אמרו שאתה משוגע , הרומנטיקה מתה! אין יותר אהבה!

ואתה זכרת אותי, תמונה בזכרונך שמורה

והדמיון שלי ושלך, יחד 

זה מה שהחזיק את הלהבה.



אולי אני פתיה, אולי נאיבית

אולי אופטימית,

אני רוצה להאמין שגם אתה, בדיוק כמוני,

מחכה ומחפש 

מתרגש 

כמעט כמוני,

שנוכל ביחד להתממש. 


נכתב על ידי מדברת לתמונה , 13/9/2018 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלוואי


הלוואי שתשיר לי את זה...

נכתב על ידי מדברת לתמונה , 11/9/2018 18:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  מדברת לתמונה

בת: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדברת לתמונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדברת לתמונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)