לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2023


פעם פעם.

אולי הייתי בת 18.

שכבתי במיטה בשעת לילה מאוחרת.

הוא ישב לידי על כסא.

הייתי חרמנית כהרגלי.

והוא היה חתיך רצח.

ואז אחי הגיע והעיף לי אותו מהחדר.

הוא היה אחי הקטן.

אז מה.

 

נכנסתי לאולם והוא עמד מולי.

גבוה כמו פעם פעם..

הצגתי בפניו את ביתי.

החלפנו כמה מילים.

במהלך הארוע המבטים ביננו הוחלפו.

הדבר היחיד שעבר לי בראש זה,

מזל שלא קרה כלום באותו לילה.

אחרת הייתי מתה מבושות..

 

בסוף הארוע קצת דיברנו.

אז כנראה שהוא התחתן שוב.

אבל לא נכנסתי לפרטים.

אבל שיהיה.

 

פעם היינו ילדים(;

נכתב על ידי Memee , 26/2/2023 01:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Memee





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMemee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Memee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)