לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג'נמן בלוג היי

"אני בטוח שאתה מסוג האנשים שיזיינו מישהו בתחת ואפילו לא יאזרו את האומץ בכדי להגיד לו תודה" - סמל הארטמן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

אל תאמינו לכל מה שאני אומר


זה קשה, 'תם יודעים, זה ממש קשה - לנהל בלוג עיקבי, מצליח וגם מעניין. יוצא לי לקרוא בלוגים שונים ומשונים ברחבי הנט ולא פעם אני נדהם ומתמלא בפירגון עגום נוכח בלוגים איכותיים בהם אני נתקל; בלוגים ברי עידכון שותף שאף כוללים אינטרקציות מעניינות וכאלה. בתכלס, גם לי בא ככה. אבל מה לעשות שהשקפותיי הפרהיסטוריות לא מאפשרות לי לפתוח טיפה את הדעת ומונעות מהדף חסר המשמעות הזה להפוך לקצת פחות אנטיפטי. :)

האם אני בלוגר גרוע?
קרוב לוודאי.
עלהזין שלי.

שיהיה לכולכם יום שישי מהנה.
היתה לי חפירה ממש לא רעה על ימי שישי, משו לגבי ההתפחות האבלוציונית שלהם, דווקא די נחמד. אשאירה למתישהו בקרוב, אני מקווה.
היום אני מעדכן רק בכדי להגיד שעידכנתי.
:)
נכתב על ידי , 13/1/2006 19:32  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 37

ICQ: 133622731 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Valoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)