לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  bitchybutsoftie

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2022

אחת החברות הכי טובות שלי ניתקה איתי קשר כי לא הסכמתי איתה


לגבי זה שנותנים קנס לאנשים שרוחצים בחוף לא מוכרז ולאחר שעות המציל. היא ממש התחילה להתעצבן עלי שאני לא מסכימה איתה.

היא חושבת שזה לא בסדר, דיקטטורי וכ'ו. אני לא הסכמתי והסברתי לה את הרציונל מאחורי הקנס הזה... ואז היא פשוט התחילה לתקוף אותי כמו לא יודעת מה. 

 

היא אמרה לי ששטפו לי את המוח בבית-הספר למשפטים, אין לי ביקורת עצמאית, משהו לא תקין אצלי ושאני תומכת בדיקטטורה. זה מצחיק כי בהתחלה היא רשמה לי"אני לא מתכוונת להקשיב לך בכלל" כשניסיתי להסביר לה למה אני חושבת אחרת. היא ממש לקחה את זה קשה שאני חלקתי עליה ולא אמרתי אמן למה שהיא חושבת. 

 

צביעות תכלס. אני לא מבינה איך נגררתי לוויכוח כזה מטומטם. מה שמצחיק בסיפור הזה שהיא עוד זאת שנעלבה, הורידה אותי ברשתות החברתיות באלגנטיות וניתקה ממני קשר (?). מה אנחנו בכיתה א'? מה זה השטויות האלה. הייתי חברות ממש ממש קרובות. מדברות כל יום. יוצאות מלא. בגדול גם היו הרבה דברים שהסכמנו עליהם. אני באמת לא מבינה מה היא ציפתה? ועוד היא אומרת לי "נמאס לי להסכים שלא להסכים". שאם כבר דיקטטורה, לנסות לכפות על מישהו אחר את הדעה שלו, להטיח בו עלבונות, לבטל אותו ישר ופשוט לא לרצות להקשיב לו מההתחלה... זה דיקטטורי.

 

ועוד דבר מצחיק... לפני שבועיים היא דיברה איתי שהיא מרגישה בודדה ושחברות שלה מתעלמות ממנה ונמצאות רק עם בני-הזוג שלהן (כינתה אותם "בבונים"), ושבתכלס אני היחידה שדיברה איתה. וואלה... עכשיו הבנתי למה. 

נכתב על ידי bitchybutsoftie , 6/7/2022 23:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbitchybutsoftie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bitchybutsoftie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)