לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothingness



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

השתפכות כלשהי


בשבילי מוזיקה דומה לסקס כמה מובנים. 
כמו סקס, אפשר להשתמש במוזיקה לרעה ואז היא ממש גרועה, כמו רוב המוזיקה שיש היום במיינסטרים.
ומצד שני, כשהיא מושלמת, היא הדבר הכי טוב שיש. בצורת השיא שלהן, אלה הן שתי ההנאות הנפוצות הכי גדולות שיש לי בחיים (משתמש ב"נפוצות" כדי לא להשוות עכשיו להנאות מסוג שונה כמו אהבה שהיא משהו מתמשך ולא ספציפי, או הרפתקאות נדירות או כל מיני רגעי שיא שיש בחיינו).

אני באמת ובתמים חושב שאני אחד האנשים שהכי אוהבים מוזיקה ביקום הזה, אני חושב שאני "מכיר" אותה ממקומות שרוב האנשים לא מכירים, וכשאני מוצא את הנכונה אני מתחבר אליה כמו שמעט אנשים יודעים והיא נוגעת לי בנפש ומרגשת אותי בצורה שמעט חווים.

היצירה הזו, למשל, היא כמו הסקס הכי טוב שיש, רגעי הקליימקס בה הם earגזמה פשוט מדהימה.
אני מחכה להזדמנות שתהיה לי להשתמש בה כרקע ל, הבעיה היא שהיא שמורה רק לסקס מיוחד כלשהו ולא סתמי, ומי יודע מתי זה יקרה.

מומלץ רק עם אוזניות טובות/רמקולים טובים.

נכתב על ידי bengordon1 , 27/6/2022 22:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bengordon1

בן: 33

Google: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbengordon1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bengordon1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)