לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothingness



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022

RAW WRITING


אני כ"כ מעושן, שאני לא מסוגל להקליד בידיי העוד דביקות, אבל אני חייב, כי כשאני מעושן אז הכל מתעצם, גם הצורך לדבר
ואני צריך לדבר איתך אבל את לא קיימת יותר בעולם שלי
לא, לא את...
את

ואני שומע את השיר הכי לא בריא בעולם לסיטואציה הזו

אבל אין ברירה

כי אני חושב עלייך, ועליו

הוא, הTo the victor, go the spoils שלך

שזכה מן ההפקר, ניצח ואליו הולכים הפרסים

את- הפרס

 

דמיינתי אותך עלי בצורה הכי פרועה שעשינו

על אז כשכתבת שאת יודעת שהתחלת לאבד אותי

ושאת רוצה שאאבד אבל איתך

שאלך איתך לאיבוד כששכבנו

זה היה כלכך יפה כשכתבת את זה

וכל כך עצוב

 

ידעתי כבר את העתיד שנים קדימה

איך אשים לזה סוף ואתחרט תמיד

והנה, עד היום

ועכשיו את שלו והוא הכי יפה בעולם

כך את אמרת

לו

 

אבל היי,

שנינו יודעים שהוא קצת דומה לי

 

מתגעגע אלייך תמיד

 

נכתב על ידי bengordon1 , 29/8/2022 23:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bengordon1

בן: 33

Google: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbengordon1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bengordon1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)