לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לשחרר את הקיטור מהמוח הקודח שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

קרו דברים


היה מוקלד לי מניפסט שלם על כמה הוא לא בסדר. אבל זה כבר לא רלוונטי. אני פשוט חסרת סבלנות.
אמרתי שהוא יחזור כמו כלבלב? צדקתי.
אמרתי שאני ארשה לו? שוב צדקתי.
אמרתי שאני אהיה אמיצה יותר? לשם שינוי באמת הייתי.
אז קרו דברים בשבוע שעבר, בדיוק באותה מתכונת של הפעם הקודמת. הנדסתי סיטואציה והוא נפל כמו חתיכת פאזל לתוך התוכניות שלי.
נערכתי מראש ולבשתי שמלה שכל כך להוריד + הלבשה תחתונה תואמת וסקסית (למרות שבואו רגע נניח את הקלפים על השולחן, אני תמיד מתלבשת ככה. פשוט ספציפית את השמלה עם הריצ'רץ' לכל האורך שמרתי ליום שהמנהלת שלי בחופש)
דיברנו, והוא אמר שהוא יבוא להגיד שלום. שלחתי לו תמונה שרומזת כמה הריצ'רץ' נפתח בקלות בשביל שלא יבוא לי 5 דקות לפני שאחד מאיתנו צריך לעוף הביתה. זה עבד.
כשהוא בא, שאלתי אם גם הפעם הוא בא לבזבז לי את הזמן ולהתנהג כמו בן 16?
אז הוא שאל אם זה בסדר שהוא ינעל את הדלת? (גלגול עיניים מיסיבי מצידי, א. דההה! ב. אנחנו לבד במתחם, מצידי תשאיר פתוח. יום חמישי אחר הצהריים לפני חג, אפילו המנקה כבר לא תבוא)
ואז סוף סוף קרו דברים.
לפני ששלחתי לו את התמונה של השמלה מאוד התלבטתי, כי היא די פרובוקוטיבית, רומזת ומזמינה... ואין לי עניין להזדיין על השולחן במשרד שלי. כאילו הסיטואציה סקסית ברמות בגלל שזה טאבו ובמשרד, אבל אני הייתי מעדיפה את הסקס שלי במקום אינטימי יותר.
אבל פינגר פאק לא נחשב לסקס, נכון?
אני כל הזמן כותבת עליו שהוא איש טוב, והוא באמת כזה. 
נגעתי בו רק כי אני התעקשתי, הוא בא במטרה לענג אותי. הוא שאל כמה פעמים מה עושה לי טוב ומה נעים לי, וביקש לכוון אותו למרות שהוא ידע מצויין מה הוא עושה גם בלי ההכוונה שלי. זה מטרף מה שהאצבעות שלו הצליחו לעשות לי.
לא חושבת שלמישהו אי פעם היה כל כך אכפת מהאורגזמה שלי, ובמקביל הוא לא ניסה לדחוף את הזין שלו לעניין. כל הנגיעות בו היו יוזמה שלי.
הוא גם לא גמר. 
אגב הזין שלו ממש בסדר, מעל הממוצע. אז אני רגועה :) 
אני רק מקווה שהפעם לא אצטרך להמתין כל כך הרבה זמן לפעם הבאה...
נכתב על ידי , 6/6/2022 08:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStill a secret אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Still a secret ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)