לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Emesis


כל הגועל עם קצפת ותות מעל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

Be Kind


לא סלחתי לעצמי עדיין

לגמרי

 

על כל הפעמים שפישלתי שלא הייתי לגמרי

עצמי

 

הכל כחול הכל אפור דם

 

כשאשלי שרה כולם מרגישים אותם אני לגמרי לבד אבל מוקפת

משותקת אני מתבוננת בהם מתפרקת

על הבמה ממש איפה שנמצא 

הבית שלי

 

קשה לי לתאר במילים פשוטות

את מה שהרגשנו כולנו בקהל

 

ממעמקי הגרון הבטן הדם שמבעבע על המסך

הכל ביחד ושום דבר יותר מזה

 

היום אני אשיר בשביל המשפחה שלי

היום אנחנו מחלימים 

 

בחור מבוגר נעמד מאחורי גורם לקרביים שלי להרגיש קצת 

פחות בנוח אני מפסיקה לרקוד כאילו העולם שלי קורס ומתרחקת ממנו

לצד השני של הדשא אני ממש לבד פה 

 

הוא עוקב אחריי אומר שמשכתי את תשומת ליבו אני בחצאית 

קצרה וחולצה אני מבקשת שלא ייגש אליי

חוזרת אל המקום הקודם שלי משם ראיתי את 

האומנית האהובה עליי קצת יותר 

טוב

 

הבחור ההומו והחברות שלו שלא הכרתי לפני רק שרנו ביחד

כבר הספיקו לקרוא לביטחון הם ראו אותו הולך שובל אחריי

דמעות של התרגשות אני מוקירה תודה לזרים 

ששמו לב אליי שדאגו לי אפילו קצת 

אני מוקפת 

 

באהבה

 

בידיוק כשהאירועים האלו מתפתחים ואני מפזרת תודות לחברים הזרים שלי

אשלי מבקשת שנהיה טובים אחד לשנייה שנהיה אנושיים

 

ואשלי על הבמה 

אני נזכרת בטל של הבוקר בתחנות אוטובוס ביהודה ושומרון

עם אוזניות שמסתבכות בתוך עצמן משננת את השירים 

שבעצם עזרו לי להשאר 

בין החיים 

 

ואני בעננים מלכת השמיים הירח שלי מציצה מזכירה לי 

שהכל מסתדר

https://www.youtube.com/watch?v=Af1Y4Rxn8h0&ab_channel=dessy

 

נכתב על ידי marshmallowbunny , 9/6/2022 22:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  marshmallowbunny





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarshmallowbunny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marshmallowbunny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)