לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללמוד לחיות את החיים, זאת עבודה! כל יום מחשל אותך ליום שאחריו. אתה צריך ללמוד מהעבר, כדי לצייר את העתיד.כאלו הם החיים. גדולים, משמעותיים, קצרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2021

חוזרת לבלוג


סופסוף.

אחרי תקופה ארוכה

שלא העלתי פוסטים,

תקופה של שתיקה.

אני מתחילה להקיא חומרים.

כאילו כלום.

כאילו לא הייתי מאושפזת

בין לבין.

כאילו אני לא צריכה

להתחיל טיפולים...

כאילו אני בריאה.

 

סופסוף.

אחרי תקופה ארוכה

אני חוזרת אלכם עם מילים.

וכותבת, כאילו כלום.

כלום.

וטוב לי,

וזאת הדרך שלי להישאר מחוברת.

לכתוב למרות ועל אף.


העיקר חזרתי, זה גם משהו לא?

נכתב על ידי RACHELI SEGAL , 20/6/2021 07:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעל כולם, מעל הפחד


יש פחד כזה

המטריף את המחשבות,

שולט על ההגיון

ומשתק לי את האיבירים.


פחד מהמוות.


הוא ניצב מולי,

יום וליל.

הוא לא מרפה.

רק מעלה באפי,

ריח אדמה,

סרטים בצורת מצבות

וחלומות זוועה.



היום אני יודעת

שאם אשנה את תפיסת החיים,

אחקור לעומק מאיזה גירויים

נובע הפחד.

אוכל לשלוט עליו ולמתן אותו.

בוחרת בדרך הזאת,

כדי להוכיח לעצמי

שאני לא נכנעת.

עולה מעל כולם,

מעל הפחד.


נכתב על ידי RACHELI SEGAL , 20/6/2021 07:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם אחרי


גם אחרי

שעלה השחר.

אני יושבת כאן לצידכם,

כוס קפה רותח בידי

שוקולד לטבול בפנים.


גם אחרי,

שהלילה נגמר.

מותיר אחריו

זכרונות עלומים

מחלומות שנחלמו.

אני כאן לצידכם,

מביטה בעיניים היפות,

העצומות ושותקת.


גם אחרי,

יום ולילה.

אינספור רגעים וחוויות.

יש לי מצפון שמתעורר תמידית

שואל, זועק ומטלטל:

מה עשית היום???

 

הקפה חסר טעם.

העיניים שלכם כבר פקוחות

וזאת רק אני שהייתי שם ברגעים הללו

ורק אני שלא יודעת מה לעשות.

נכתב על ידי RACHELI SEGAL , 20/6/2021 07:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  RACHELI SEGAL





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRACHELI SEGAL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RACHELI SEGAL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)