לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ענוה, השתלטי עליי/הטביעי אותי במים הצנועים של האמת/הרפי את אחיזתך, זהות/שחררי אותי מהבהוב האגו/ אהבה היא לרוב רק חלום/ואם אני נוקשה ואכזרי לעצמי/אני משתף זאת עמכם/האם לנסות? היכול אני?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022


כואב לי הראש, אני מבולבל, כל הגוף שלי רפה ואני לא בפוקוס.

הלכתי בסטואה ועמודי התמיכה נפלו אחרי הצעד הראשון שלי.

 

עם כמה שאנסה, עדיין לא אדע איך אשתלט על עצמי. אני חייב לדעת ויש לי קצה חוט ענקי שמונח בפני אבל הוא מסרב לשתף איתי פעולה. או שההפך. וגם אם כן אני עדיין לא רואה אותו אצלי ביד. 

 

זה או שהוא משוחרר או שהוא לופת אותי בגרון וחונק אותי לגמרי

 

נכתב על ידי המחר כבר עבר , 13/8/2022 23:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  המחר כבר עבר

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמחר כבר עבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המחר כבר עבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)