לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל מעורפל כרגע, אם אני אתעד יום ביומו זה יעזור לי להבין יותר לאן מועדות פניי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022

היא צומחת, בזמן שהשאר נובלים


אני בת 27 ויומיים.

כבר שנתיים ברצף שאני בוכה בשעה 00:00 בתאריך ה26/08.

דווקא אותם האנשים שהכי לא ציפיתי מהם לאחל לי מזל טוב, עשו זאת. 

וכאלה שלא? וידעו? טוב שילכו קיבינימט, אגואיסטים שהם. איכסה.

בסוף לא הלכתי לחגוג עם י׳. מצד אחד אני שמחה שהקשבתי לאני הפנימי שלי. הם יצאו לפאב של זקנים בפלורנטין בתל אביב וזה לא הוייב שחיפשתי.

היום המשפחה חגגה לי בקטנה בבית, עם ארוחה חגיגית במיוחד. בן דוד שלי בא לבקר. היה לי קשה לראות אותו מורעב. כל כך קשה שאני מתחילה לאמץ את זה בעצמי. 

אני בדיכאון כבד וזה ניכר עליי. כבר ימים שלמים שלא יצאתי מהבית, לא התאמנתי אפילו.

אני מתחילה לאהוב את ההחלטה שלי לבחור בשלווה הפנימית. הפכתי להיות פרטית, מאופקת, צנועה, יותר ממה שהייתי.

אני כאובה, אבל אני מחלימה.

אני בדרך אל האושר האמיתי שלי. הוא מחכה לי.

 

https://youtu.be/q3Wm5pV30tc

נכתב על ידי , 28/8/2022 00:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא צומחת, בזמן שהשאר נובלים


ישרא והשטויות שלו


 


 


 


 


 

נכתב על ידי , 27/8/2022 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למדתי מהכאב הבזוי.


האמנתי למילים שלו הן התגלגלו על לשונו בפה, בצוואר, בכוס שלי.


כוונה תמימה שאני. היום אני לא קונה את המתוק שמרגיש כמר.


אני פזיזה למדי, אך אני עומדת מאחורי האינטואיציות שלי, הן לא מטעות כבעבר.


אני אלמד להגיד את המילה ״לא״ בבוא היום מבלי להסס, כמו גדולה. 


אני חושבת שהגוף שלי מלא בכוויות, זה כבר לא כואב כמו שזה כואב לי כלפי פנים.



התרוקנתי לחלוטין.



מחר י חוגגת יומולדת אני רוצה ללכת מצד שני אני לא יודעת איך אחזור משם לבדי באמצע הלילה, היא חברה טובה שלי, אני לא אאכזב אותה.


 


בתקווה שזה יצא ואולי אצליח לקום מהמיטה שבולעת אותי לתוכה.


 


בשישי הזה אני אגדל בשנה, ובערך עוד שבוע אני טסה וזה רק משתפר מעת לעת, מעניין... מה עוד ישתפר בחיים שלי?


 


 


https://youtu.be/J60IPPvLhWA


 


 






 



נכתב על ידי , 23/8/2022 22:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLet_go אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Let_go ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)