לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל מעורפל כרגע, אם אני אתעד יום ביומו זה יעזור לי להבין יותר לאן מועדות פניי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022


החיים שלי כרגע בסימן שאלה ענקי ואני במחשבות יתר. לא יודעת מה אני מרגישה, לפעמים אני מרגישה ריקה, לפעמים מלאה(לא מאוכל) ולפעמים לא מרגישה כלום. מפחדת שהוא יבגוד.

אני מפחדת שאני נכנסת לקשר לא בריא שוב פעם, מפחדת כל כך.

הוא אחד שאוהב תשומת לב, אחד שאוהב מיניות, הוא בטח מפלרטט עם אחרות, ומשלה אותי בפוצי מוצי שלו.

אני מתחילה לחבב אותו באמת, אך אני מרגישה שזה לכיוון פגיעה ישירה וזה לא מגיע לי. אני רוצה מישהו שירגיש שלם איתי לטווח רחוק.

אני חושבת שהגיע הזמן להניח הכל על השולחן, אחרת אני אוכל אותה בגדול, אני רק לא יודעת איך לעשות את זה.

מזכיר לי את תומר, המתמטיקאי לפני כמה שנים, הכרתי אותו איפושהו באינטרנט, במקרה היו לי 2 משתמשים, אחרי שביקרתי בבית שלו, ואחרי שהכרתי את הוריו, והקשר הלך לכיוון טוב(למרות שלא ממש הפגנתי מיניות ולא שכבתי איתו) הופתעתי לגלות שהוא שלח לי הודעה במשתמש השני שלי, כלומר הוא לא ידע שזו אני... חתכתי. הרגשתי מהתחלה שאני לא בלב שלם איתו ולא טעיתי, זו בגידה לכל דבר.

זה מרגיש אחד לאחד גם כאן משום מה.

 

הלוואי שהייתי יודעת במי לבחור נכון :(

 

https://youtu.be/OHjIOMvcYws

 

 

 

נכתב על ידי , 8/8/2022 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLet_go אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Let_go ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)