לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל מעורפל כרגע, אם אני אתעד יום ביומו זה יעזור לי להבין יותר לאן מועדות פניי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022


Guess I rather hurt than feel nothing at all

 

הלוואי שהיה אפשר אחרת.

 

הייתי רוצה לקבל את מה שאני מאחלת לעצמי, אבל אני מניחה שזה לא תלוי רק בי, זה לא תלוי ברצונות שלי.

 

אנשים מעולם לא נתנו לי לי להכיר אותם על אמת, עם כמה שניסיתי. הם חסמו את עצמם בכל דרך אפשרית, והלוואי שהייתי יודעת איך לשבור את המחסום הזה 

 

תוהה אם זה אי פעם יקרה.

 

https://youtu.be/NDfrS-uvI0Q

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2022 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLet_go אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Let_go ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)