לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2023


כל היום בהיתי בסדקים

שלושה

אחד יותר כמו חרך

הקירות לבנים 

הורדתי את כל התמונות 

 

 

אין שקט בשום מקום רק בלבן של הקירות

מעבר לקיר יש עוד מישהו

בחוץ אופנועים

בדירה 


 

אתה עושה לי תרגיל

זמן לא קיים אצלי בעולם

הכל מתוח מעבר לדברים שאני רואה ולא נוגעת ונוגעת ולא רואה

שולחת את היד

מאחורי הציפית (הלבנה) של הכרית אני מחביאה שער לשערים אחרים

זאת מתנה מא'

והצמיד

והתמונה

והחלומות שאני לא זוכרת אבל מרגישה כל היום

כל מה שהולך איתי

וברחובות החושך שחור

אני מותחת את הצוואר מחוץ לחלון להסתכל בפינת רחוב

אשה מעשנת וגבר

גבר עם בקבוק יין וחליפה נכנס למכונית

ומתחכך באוטו מאחוריו ברוורס

ומישהו שמסתכל על משהו שגורם לו להזיז את הצוואר תוך כדי הליכה גם 

וחזרות להופעה במועדון שברחוב האנכי

והרחוב שמקביל שאני כבר לא רואה רק את הקומה האחרונה ואנשים במרפסת בחלון


 

אני לא רוצה להגיד מה אני מרגישה

 

אבל זה כזה שבר כזה

 

כשאני חושבת על זה ככה זה נשמע לי טוב

וחזק

אבל אני בדיוק בלבן הזה

רואה לבן

ושום דבר אחר לא קיים מבחינתי חוץ ממה שקיים

ומה שקיים בלבן ומעבר לו 


 

אני רוצה לראות איך אתה נראה מתחת לחולצה

החזה

נכון זה מוזר?

כאילו אני אראה שם משהו שאני לא משערת

שער לעולם אחר


 

סתם

אני פשוט סקרנית

איך זה נראה

אם זה חזק או חלש

אם יש שם שיער

ואולי הצבע של העור 

כי אני לא מבינה את הקומפלקס שלך


 

לא דיברתי עם א. ע כמה חודשים

הוא בטח חושב שאני עסוקה

או שאני לא צריכה אותו

הוא לא יודע שאני בעולם אחר

קווים מקבילים לעולם לא נפגשים


 

אני מוכנה שתעשה לי תרגיל

אבל זה צריך להיות יותר מסוכן 

כי אחרת אני לא מבינה אם יש תרגיל

ואני שוכחת לחלום עליך

או לזכור אותך


 

היא שאלה אם אתה נשוי 

או אם יש לך חברה

"אתם צריכים להיות ביחד"

חח


 

אין לזה שום קשר אליך

אבל עצם זה שהיא אמרה לי משהו כזה

זה גרם לי לחשוב

עליי

 


כל הלבן

דאגות לא לדאוג 

חלומות

חיות


 

הבלתי אמצעי


 

אתה חושב שמפגש עם חיה זה בלתי אמצעי? נגיד כשמביטים לכלב של מישהו אחר ברחוב בעיניים

ונוצר הקשר הזה

ויש מפגש


 

אוהבת את השממה

והלבן

והרחוב הזה

הרחובות הסדוקים החרכים

האופנועים


 

אני כמו נר

כשאני נבוכה זה כאילו יש רוח והלהבה דקיקה נעלמת כזה

כמעט נעלמת ברוח


 

 

האריה

י' 

אתה


 


 

נכתב על ידי Cindy Delight , 17/1/2023 21:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Cindy Delight





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCindy Delight אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cindy Delight ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)