לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אני לא יודע לכתוב תחשבו שאני עולה חדש רק שאני לא הולך להישתפר עם הזמן. אם אתם כותבים משהו לא יפה לפחות תכתבו עם השם משתמש שלכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2023

תנוחה אהובה


כשהיא למלה בתנוחת cowgirl (אמרתי כבר אם מישהי רוכבת טוב זה סקסי :P ) אבל במקום  גב ישר היא שוכבת עליי אני מחבק אותה או מחזיק את התחת ומתחיל לפמפם אותה 

אוהב במיוחד להכניס אותו וישר להוציא וככה שהיא תרגיש את החדירה וגירוי  וככה כמה פעמים  ואז באחת הכניסות להיכנס עד הסוף (ובעיקרון אין חוקים זה פשוט משחק כזה XD) 
עד שאנחנו בסוף  כבר מלאים בזיעה בגלל החיבוק וכל הספורט שאני עושה (כמובן שזה לא קל לזיין כשאתה למטה אבל מתרגלים ואז ממש כיף) 

גם שמתי לב יותר קל לה להפעיל את השריר של הכוס בתנוחה הזאת  וככה החדירה יותר כיפית 

כמובן שזה לא לכל אחד כי אם זה גורם לו לגמור ואז שם זה נגמר עדיף לא לעשות את זה XD 

 

הייתי איתה בנובי גוד היה כמה סוגים של דגים ועם פרוסות לחמניה עם חמאה ואיקרה אדומה ושחורה(מזויייפת כמובן לא עשירים),הסלט אלבייה (או איך שלא כותבים) כמובן שתייה שאני לא מבין בזה (בגלל השתייה לא הייתי עם סיאליס אבל עדיין עשיתי עבודה לא רעה כי אלכוהול גם עוזר בסקס) 

 

ראינו את הערוץ הרוסי אחד ואת פוטין מזיין את המוח על המלחמה ובולשיט ואז היו להיטים "של כל השנים" ,משעמם .

 

סיימתי איתה got,vikings , ועכשיו breaking bad  למרות שהיא לא כל כך אוהבת אוף לא יודע איך זה אפשרי בכלל 

לא בטוח מה לראות אחר כך או במקום breaking bad 

 

הסקס טוב וכל פעם הסקס שונה וככה לא משעמם ולאטלאט מגלים תנוחות חדשות אבל גם בכללי זה נחמד להתחבק בחורף בשינה ולהתחמם 

 

 חשבתי למצוא מישהי מהצד ככה אבל כמובן לא בימי שישי שבת כי זה איתה ,מקווה למצוא מישהי אפילו שמספיק לי סקס אבל עדיין התחושה של משהו חדש אין הרגשה כזאת :P 

 

נכתב על ידי לא_קוריאני , 3/1/2023 19:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לא_קוריאני

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא_קוריאני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא_קוריאני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)