לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אני לא יודע לכתוב תחשבו שאני עולה חדש רק שאני לא הולך להישתפר עם הזמן. אם אתם כותבים משהו לא יפה לפחות תכתבו עם השם משתמש שלכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

צעצוע ראשון שלי


החלטתי לקנות צעצוע אם כבר יש לי מישהי קבועה לסקס,הלכתי על קוק רינג lelo tor2 ועכשיו שהוא בדרך אני קורא תגובות שזה נשבר מהר אם זה טבעת סיליקון או בכללי לא עובד וגם שזה קטן גם לבן אדם ממוצע 

החרא הזה לא זול 300+שח לטבעת וכנראה טבעת פח :[ 

אם יש למישהו נסיון בזה ומכיר מוצר טוב ולא משהו מוגזם כמו ויברטור בגודל של מקדחה עם עוצמה שיכולה לשבור יהלום 

רוצה ויברטור קטן חזק ואמין או קוק רינג אמין וחזק או בכללי המלצה למשהו ,אני רוצה להוסיף קצת לסקס :P 

 

חושב גם לקנות גל סיכוך בטעמים :פ אני יורד כל כך הרבה שכבר הלשון שלי עייפה אז לפחות שיהיה טעם לכוס 

 

אהבתי שהיא אוהבת שאני גומר לה בפה היא עושה את זה כמו בפורנו,אני אומר לה מתי אני קרוב והיא פשוט מכניסה את הזין לפה ובולעת הכל ואז מוצצת את הזין שלי עד שהוא חלק ויפה 

 

אף פעם לא הייתה לי בעיה עם קונדומים אבל מאז שאני איתה אני מתחיל להבין למה אנשים לא אוהבים קונדומים,זה פשוט כיף לגמור בכוס וכל הכוס שלה חם ואז אני מוציא אותו ועושה לה ביד עם הזין שלי או שאני גומר לה בפה :P 

 

מחקתי הרבה מהטינדר אני עכשיו על 2 בנות(אף פעם לא מחקתי הרבה אפילו עם סינון) לא כולל הזאת שאני איתה ,אם לא רואה רצון להיפגש או מינימום התכתבות למשל כשאני אומר אני יכול ביום X  את יכולה ? והיא אפילו לא עונה אני פשוט מוחק אותה.

לא חושב שאני קיצוני אבל כן יכול להיות שאני מפסיד זיון בגלל זה אבל תאמת שלא אכפת לי (לפחות עכשיו לא) אני מסופק מינית והיא לא תחפש מישהו אחר בזמן הקרוב אז אני בראש שקט :P 

נכתב על ידי לא_קוריאני , 20/7/2022 11:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  לא_קוריאני

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא_קוריאני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא_קוריאני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)