לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2024

חלום


חלמתי הלילה שנולדה לי אחות. אני חושב שזו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שאני חולם את זה, אבל לא מצאתי תיעודים לכך ביומן. בחלום היינו בבית של סבתא שלי מצד אמא, לשם התינוקת היתה אמורה להגיע כמו שהיה עם אחותי במציאות כשהיא נולדה. בחלום ראיתי את אבא שלי מעלה שקיות עם מצרכים לכבוד התינוקת והלכתי לעזור לו. במציאות ההורים שלי גרושים. כשהגעתי לרכב שלו, התחלתי להוציא שקיות מתא המטען ובאזור הסתובבו שני מאבטחים לא ברורים, שכנראה מכירים את אבא שלי. הם התקרבו לתא המטען ואיכשהו הציתו את הסיגריות שלהם בעזרתו. אחד מהם שאל אותי על השעון שלי ואמר שהמסך שלו גדול מדי, אבל אחרי כמה שניות הבין שזה בעצם אפל ווטש. כשחזרתי לבית עם המצרכים התינוקת כבר הגיעה והכינו אותה למקלחת.

 

התינוקת כנראה קשורה לעובדה שאנחנו מתכננים להביא צאצא לעולם וזה מה שיש לומר לתת המודע שלי לומר על זה, אולי שאני בוגר מספיק כדי להיות אח גדול אבל לא כדי להיות הורה. אין לדעת.

נכתב על ידי , 9/4/2024 12:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למועקה חריפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מועקה חריפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)