לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ה(באמת) מעניינים של הומו מתבגר...

לא עוד בלוג של ילד דיכי, אלא של הומו שהחליט שאפשר וצריך להנות מהחיים! שווה! (גם אני וגם הבלוג..)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

הפסקת פעילות.


החלטתי שאני מפסיד לעדכן את הבלוג.

רציתי בהתחלה לסגור אותו אבל בש"ד התחרטתי.

אני לא רוצה שתשאלו אותי למה , אז בבקשה..

 

אולי בעתיד אני אמשיך להפעיל אותו ואולי לא.

כרגע הוא סגור עד להודעה חדשה.

 

שלכם תמיד, אופיר .

 

נכתב על ידי אופיר השאקל , 11/1/2005 14:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד קצת מידע עליי


טוב נראה לי שפירסום הפוסט "הפעם הראשונה שלי" היה קצת מוקדם מידי...

הייתי כנראה צריך להסביר קודם איך אני נראה לפני הפעם הראשונה.

אבל לא נורא.. אני אתחיל:

אני נראה ממש טוב. אומנם שאני לא עובד במכון כושר, אבל אני שומר על כושר בבית וגם בחוץ

אני עושה ספורט כמה פעמים בשבוע כדי לשמור על גוף טוב. אנחנו גם משחקים כדורגל פעם בשבוע לפחות וזה עוזר לי בזה גם כן... אני מרגיש שאני נראה כל כך טוב, שלפעמים שאני ממש חרמן אני פשוט הולך למראה ומאונן. פשוט ככה! אני מתחרמן מעצמי! ואני לא מגזים. אני רואה את עצמי במראה ואני הגוף שאני עובד עליו כבר יותר משנתיים ופשוט כולי נדלק.. אני מאוהב בעצמי וטוב לי להיות כזה כי ככה אני תמיד מטפח את עצמי.

בגלל שאני נראה טוב יש לי הרבה ידידות. אין אפילו אחת שיודעת שאני הומו. הרבה אוהבות להימרח עליי כדי להרגיש את השרירים שלי והרבה מסתכלות (וגם מסתכלים) עליי בקיץ, שאני בים או שסתם אני לובש גופייה...

רק פעם אחת הצלטמתי בערום וגם זה היה לא עירום מלא. אני לא אוהב שיש לאנשים תמונות שלי בלי בגדים, לא יודע למה זה פשוט מפריע לי.

יש לי בבית גם שק איגרוף כזה שאני אוהב להתאמן בו. זה מוציא ממני את כל העצבים ותמיד אחרי שאני עושה בו אימון אני מרגיש "נקי". אני ממליץ לכולם, גם לכאלה שלא רוצים לעשות אימון לגוף, לקנות שק איגרוף כדי להשתחרר.. זה מצוין!

חוץ מזה, בגלל שאני מאמן את הגוף שלי אני גם מתחזק. קל לי להוריד אנשים למשל בהורדת ידיים או להרוס דברים שאנשים מבקשים ממני בשימוש בכוח שלי יש ולהם אין.

החיסרון היחידי שאני רואה בעצמי הוא שאני קצת יותר מידי שעיר. לא יותר מידי, אבל יש לי מה לקצץ ככה...

אני חושב בעתיד לעשות טיפול לייזר סתם כדי להרגיש בסדר עם עצמי, אבל לא שזה מפריע יותר מידי לאנשים אחרים ...

 

אז זהו להפעם...

ולמי שחושב שאני מחרטט, מצידי שלא יאמין

 

בקרוב אני יפרסם פוסט על הפאשלות עם האימונים ועל עוד כמה... יש למה לצפות :)

 

מחכה לתגובות. ולא של אנשים קנאים בבקשה.

 

נכתב על ידי אופיר השאקל , 9/1/2005 16:36  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפעם הראשונה...


טוב אז אחרי מה שהיה אתמול, אני אספר קצת על הפעם הראשונה שלי.

 

זה היה בשנה שעברה, כיתה ט'. הסתבובבתי קצת בצ'אטים ויום אחד פגשתי מישהו שבכינוי שלו הוא מסר את מקום המגורים שלו (למשל הכוסון מאילת...). זה היה בדיוק מקום המגורים שלי אז פתחתי בשיחה.

האמתי שהסתובבתי בצאטים לא כי חיפשתי מישהו לסטוץ או להנאות , סתם שיעמם לי והייתי לבד בבית... יותר חיפשתי לראות אנשים במצלמת אינטרנט.

הוא היה גדול ממני בשנה אחת ולמד בתיכון שסמוך לחטיבה שלמדתי בה. בהתחלה שיקרתי לגבי איפה אני לומד כי פחדתי להזדהות אבל בסוף השיחה גיליתי לו (ותכף תבינו למה).

אחרי כמה דקות של הכרות שאלתי אותו אם יש לו תמונה. הוא אמר שיש לו אבל עדיין לא מרגיש בטוח לשלוח לי כי גם הוא פוחד להזדהות ופוחד שאולי אני מכיר אותו (בכל זאת אנחנו גרים באותה עיר..) אז העברנו את השיחה לטלפון. היה משהו מדליק בקול שלו... משהו שסחף אותי... דיברנו הרבה עד שהוא הרגיש בטוח לשלוח לי תמונה ואז ראיתי אותו. עייניים בהירות, שיער עם קוצים צבועיים כאלה בצהוב, פשוט חמוד. אהבתי את מה שראיתי. שלחתי לו גם תמונה שלי והוא אמר לי בטלפון: "פאק, אתה כוסון". אני לא אשכח את השלוש מילים האלה. בעיקר בגלל המילה פאק, שזה באמת מה שקרה :)

אחרי ששלחתי לו את התמונה אמרתי שאני חייב להתוודות.

"שיקרתי לך לגבי איפה שאני לומד," הודתי. הוא היה קצת בשוק אבל בסוף הוא הצליח להבין אותי.

אמרתי איפה אני לומד.

"פאק, זה קרוב אליי!" הוא התלהב

"נכון..."

הוא שאל אותי מה אני לומד ב-10. שיקרתי ואמרתי שיש לי ספורט, שיעור שאפשר להבריז...

"מעולה!" הוא התלהב, וקבענו להיפגש בכיתה שהוא אמר לי.

 

נכנסתי לבית ספר שלו, זה הבית ספר שאני לומד בו עכשיו... כמה מוזר הוא נראה לי אז וכמה אני רגיל אליו היום..

לא מצאתי את הכיתה אז התקשרתי אליו לפלאפון והוא מייד ענה לי.

בסוף מצאתי. הוא עמד בכיתה עם גופיה שחורה מחרמנת, שהבליטה לו את כל השרירים, וגי'נס שישב עליו טוב. היה לו בושם ממכר. הוא אירגן כיתה בקומה האחרונה כדי שאי אפשר יהיה לראות דרך החלון. הדלת הייתה רב בריח והוא אירגן מפתח! הייתי בשוק אבל לא שאלתי כלום.

 

ואז זה קרה... התעלסנו על השולחן של המורה והפלנו כמה כיסאות... התרגשתי כולי עד שממש התחלתי להזיע כבר מרוב התרגשות...

הרגשתי את הזין שלו עומד בג'ינס שלו... קרעתי את הגופיה שלו מרוב התרגשות וראיתי את הגוף החטוב שלו.

הוא ליקק לי את הגוף ואז ירד למטה עד שהגיע לזין שלי, שכבר מזמן ברח מהתחתון

ירדתי לו והוא לי בתנוחת 69. זה היה אדיר. כל כל נהנתי.

אחר כך הוא הוציא קונודום ואתם יכולים לדמיין לבד כבר את מה שקרה :-)

 

היה מעולה.

 

אני מאחל לכולם כזאת פעם ראשונה!

 

ומה קורה איתנו היום אני אפרט בפוסט אחר. צריך קצת מתח בעלילה :)

 

אופיר

נכתב על ידי אופיר השאקל , 8/1/2005 19:19  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  אופיר השאקל

מין: זכר




1,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופיר השאקל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופיר השאקל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)