לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הציוני המתחדש


טוב אני מה קוראים לי ארנון ובזמן האחרון אני מרגיש ורואה כל מיני דברים שלא מוצאים חן בעיני זהוא יומן כמו כל השאר רק שיהיה לו אופי ציוני נהנתם ספרו לחברים שלכם לא נהנתם - חפשו מי ינענע אותכם.

כינוי:  ARNON

מין: זכר

ICQ: 291181965 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תשובות לשאלון השבועי


טוב חברה חחח וואו מוזר לכתוב פה שוב אבל בא לי דודה נראה לי גם שאף אחד לא קורא ת'חרא הזה יוטר אז אני כותב לעצמי חחח לה לה לה לה כיעכעכ מה בא לי ..  אהה אממ ארטישוק טוב אין לי כוח יוטר ביי

 

הדבר האחרון שאכלת:
אמממ ... בורקס תורכי חחח

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
המרוץ למליון

הספר האחרון שקראת:
וואו נראה לי .. "עד הסוף המר"

המשחק האחרון ששיחקת:
חחח יא אלה שאני חושב על זה - לא שחקתי כמעט מליון שנה ואני לא זוכר

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
אריק

הדבר האחרון שכתבת:
אריק ...

הדבר האחרון שהרגשת:
אריק.... ?

הרגע האחרון שבכית:
גם לא זוכר

הרגע האחרון שאהבת:
כל הזמן

המקצוע האחרון שלמדת:
פשששש - נראה לי קליעה או תורת המא"ג או משו

השיר האחרון ששמעת:
כמה עוד אפשר של הראל סקעת ( כן כן אני קוקסינל )

המילה האחרונה ששמעת:
חחח מה אני ? בטח אני זוכר ..

נכתב על ידי ARNON , 5/3/2008 03:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לARNON אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ARNON ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)