לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I a m a d e e p l y s u p e r f i c i a l p e r s o n


זונות בפטיו ואגסים בטרקלין יושבים בטואלט שותים תה עם יסמין.

כינוי:  ד"ר חיטט קישקש

בן: 32

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011


בוקר נפלא עבר על כוחותינו היום.

התחיל בכך שקמתי בחמש וחצי, עליתי על א' (ופתאום הביטוי מקבל משמעות נוספת אחרת שרק אני מבין), הגעתי הביתה בסביבות 7 ומאז נשארתי ער.

חיכיתי עד שאחותי יצאה לבית הספר ליום הראשון ללימודים בשנה השנייה לחטיבה, הלכתי לחדר והתיישבתי על המחשב.

הקשבתי להמון מוזיקה נהדרת, ביקרתי אתרים מצויינים, קראתי כמה בלוגים ישנים וחדשים, ציירתי ציור או שניים ונחשפתי למספר ספרים שסימנתי לעצמי לקרוא בהקדם.

 

כמעט כמו שאני חובב את ריח הדף של ספר ישן וחדש, אני מאוד אוהב את הרשת ולקרוא בלוגים מעניינים (ודווקא לא בהכרח מישרא).

יש משהו נהדר בקטע של בבלוגים כאלה (ביקורות, דעות, ספרות, מוזיקה, אופנה, סטייל, חדשות ועוד): הנגישות, התצוגה, העיצוב, האפשרות לקפוץ מדף לדף, לעבור לארכיון הבלוג, להגיע לקישורים נלווים, סרטונים, תמונות, כל זה ועוד, אלו דברים ששום עיתון, ושום מגזין, נהדר, מגניב מעודכן ומעוצב ככל שיהיה לא יוכל לעולם להתחרות בו.

מה שכן, לעולם לא אכנע לניסיון (שצובר תאוצה) לטרנספורמה של הספר הכתוב כפי שמוכר לנו, למילים כתובות דיגיטלית על מסך מגע.

אבל זה לא העיניין ואני לא כותב על זה כעת.

 

בכל מקרה, בחזרה לבלוגים, אשתף אתכם, קוראיי המעטים (אם בכלל), במספר בלוגים מהאהובים עליי.

ראשית יש את שניים ויותר ממשפחת עונג, ושבראשם עומד "עונג שבת" של גיאחה (גיא חג'ג'), בנוסף יש את "טאבולה ראסה" העוסק בתיעוד אומנות הגוף (אגב, את שני הבלוגים אני לא אוהב יותר כי אני לעולם לא מקבל את הרסס, העידכון, מתי שיש).

פעם הייתי קורא של "מתקדם"-מדריך עברי לרוק מתקדם. לא בדיוק בלוג למען האמת. אני עדיין חוזר אליו פה ושם.

אני נהנה מאוד גם מביקורות הסרטים של מייקל קרוגר ב"אימה בדם" (דווקא פה בישראבלוג), התמונות ב"עוגיה אחת ביום", ועוד.

לאחרונה ממש הגעתי גם במקרה לבלוג המצוין שאני רק לומד להכיר, "סיפור, כיסוי" על עטיפות של אלבומים, "המגבר" ו"אטמי אוזניים" (ז"ל) ששייך גם למשפחת עונג, שאת שניהם זנחתי. בעיקר מפני שאיני מקבל עדכונים למייל (אני באמת צריך לבדוק את פשר העיניין) וקשה לעקוב ככה.

 

ולנושא אחר. אין בעצם נושא אחר. כלומר, היה, בטוח, אבל איבדתי אותו.

זה מה שקורה שמושכים פוסט פשוט לכשלוש שעות (עם הפסקות, כן?): יוצא פוסט שמתחיל בדברים כלליים וממשיך בפרסומת חינם לבלוגים אחרים.

 

 

בכל אופן, סתם ביקרתי פתאום בבלוג שלי וחשבתי לעדכן קצת..אני לא ממש כותב פה כבר וגם אין לי ממש זמן או חשק.

אולי אחזור..מתישהו.

עד אז,

הדוקטור, שלשם שינוי עם חלון פתוח ולא עם מזגן, מריץ שירים נהדרים ביוטיוב ובווינאמפ.

שיהיה שבוע טוב (ויום הולדת שמח לי?).

ח. קישקש.

 

 

 

נכתב על ידי ד"ר חיטט קישקש , 1/9/2011 11:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוס. ב-7/9/2011 23:37
 





62,018
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד"ר חיטט קישקש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד"ר חיטט קישקש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)