לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Hermit’s Solace


Cogito cogito ergo cogito sum. I think that I think, therefore I think that I am.

Avatarכינוי: 

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011


הבוקר ראיתי סרט אנימציה ישן, Fire and Ice, משנת 1983. מישהו המליץ עליו בפייסבוק.

הסרט רץ בחלון יוטיוב במקביל לדברים אחרים שעשיתי, ואני חייב להודות - אחד הדברים ששמרו אותו פתוח היה המראה של הגיבורה. שהיתה, כמובן, practically naked.

לא יכולתי שלא לחשוב על אותה בחורה, כל פעם שהגוף המצויר הזה הופיע.

 

אותה בחורה שהכרתי כשיא הסובלנות (אם כי לא סבלנות), מלאת כבוד ונימוס והגינות. אותה בחורה שחושבת שעות על כל מילה שתכתוב או תגיד, כדי להעביר בדיוק את המסר הנכון, לא לגרום לאיש להבין מה שאינו אמור, לא לבזבז מילים.

אותה בחורה שכיום מגיבה על פרסומים שלי בממוצע פעם בשבוע בטון מתנשא, בגישה פאסיבית-אגרסיבית למדיי, משפריצה אגו היכן שאפשר.

אחרי שהבהירה לי באופן שאינו משתמע לשתי פנים שאינה מעוניינת לשמור איתי על קשר - אחרי שהבהירה שאינטראקציה בינינו זה בזבוז זמן.

 

נפוץ שבני אדם, לאחר פרידה, מוצאים את הדופי בצד האחר, מתחילים לכעוס ולזלזל בו, במחשבותיות ובגישותיו. כמנגנון הגנה שכזה, כדי להגן על הלב מהמחסור בדברים הטובים שהיו בקשר.

במקרה שלי, הדיסוננס הקוגניטיבי לא צריך לעבוד הרבה. היא עושה את כל העבודה, מראה לי את כל הצדדים המכוערים בה.

נכתב על ידי , 20/7/2011 02:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,260

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA Traveler In Time אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A Traveler In Time ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)