לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Downtown Subways


As lead rains, will pass on through our phantoms. (Forever, forever)

Avatarכינוי:  Wednesday

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יו, כמה זמן לא הייתי פה!


אז סתם, בשביל לסגור מעגל, אני אעדכן.

מממ... הייתי 3 שבועות ברוסיה בחופש, היה מגניב, הייתי רוצה להשאר שם XD

אח"כ עליתי לכיתה י', ו... אממ.. זהו פחות או יותר!

אה, כן, והבנתי כמה דברים ממש לא מזמן. שינוי גדול עבר עליי לדעתי.

 

כל מה שצריך זה לשמור על החיוך, והסוף הטוב כבר יבוא מעצמו.

Don't worry, be happy

 

אז בנימה אופטימית זו,

צ'או בננס.

נכתב על ידי Wednesday , 27/9/2007 00:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Writer =] ב-28/1/2008 22:16
 





3,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWednesday אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wednesday ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)