לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

טרגדיה


לא מסוגל
לא יכול
לשרוד יותר
קור פורץ רוחות
מתחת לשמיכה אין כלום
לבד עכשיו
אחרי...

עבר הרבה זמן
עברה לי התחושה
ללמוד לרצות משהו
גם כשחום תופס אותי
לא מרשה לי לזוז
אבל לבד עכשיו
אחרי כמה שנים...

לא מסוגל יותר
עברה לי התחושה
שאני מסוגל לשרוד יותר
במשחק של קור וחום
חוסר אהבה בין שמיכות על המיטה ההיא
ועכשיו סוף סוף לבד
אחרי כמה שנים
שלא עזבת אותי
כשלא היית פה
ורק דמיינתי איך היה יכול להיות
אם לא היית צריך
לתת לי לקבור אותך
לפני 4 שנים
שלא הפסקת לסבול מכאבים מבוזבזים.
נכתב על ידי , 16/1/2008 23:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש סוף (קור)


קור דוחף אותי עד לקצה
הכל נהיה עכשיו כזה יפה
כל שינוי קטן רק מכביד עלי
ויותר מתמיד לא רוצה יותר.

קור משאיר אותי מרוכז
אל תוך הנוף שבוער עכשיו
כל פריחה מרגישה כמו הסוף
וזה טוב לדעת שיש סוף בסוף.

אור אחרי אור
מתכבה ושקט עולה
הכל ביחד בתוכי מתנפץ.

קור אחרי קור
מבריא ומחיה אותי מחדש
אבל עכשיו אני לא חוזר לכאן.




נכתב על ידי , 5/1/2008 02:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlaCk SnoW אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlaCk SnoW ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)