לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מפגרת בפעולה


רק רוצה להיות רזה ..

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

סתם בשביל העדכון..


אז באמת עוד דברים השתנו.. אני מתחילה את החיים האמיתים.. אחרי צבא ..מוזר!אני גדולה.

 

מכל המקצועות בעולם בחרתי במטבח.. להיות קרובה לאוכל 24 שעות.. ולא סתם מטבח בחרתי את הכי משמין..קונדיטוריה.

הלכתי עם הלב למקצוע שאני אוהבת וטוב לי.. לא תמיד.

זה עבודה קשה ואני נותנת מעצמי המון.. גם עזבתי את הבית ובכלל יש לי חופש לעשות כל מה שבא לי..

אני יכולה להיות חברה של מיה ושל אנה ואף אחד לא יגיד לי כלום..

אלב אני לא עושה את זה ..

אני כן השמנתי .. ואני כן מנסה לעבוד על זה.. אנה תמיד נשארת בראש.. איפשהו..

עדיין אין לי אף אחד חדש ..היו כמה וזה לא עבד.. לפעמים ממש קשה  לי להיות לבד :(

 

האקס לא מטריד אותי הרבה .. כי הוא לא יכול הוא מאחורי סורג ובריח .. אבל אנחנו כן מדברים כי אני כן דואגת לו..

וכנראה הוא יחזור לאשתו אז זה מצוין בשבילי..

 

בקיצור אחלה שנה לכולם ..

 

נכתב על ידי , 17/9/2009 14:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,342
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmooo... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mooo... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)