לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

"דולצ'קה! ברגע שנולדת, אמרו הרופאים והאחיות וכל מי שהיה באזור שזאתי, יש לה קלאסה וסטייל ופאסון ושיק"


I used to think as I looked out on the Hollywood night, 'There must be thousands of girls sitting alone like me, dreaming of becoming a movie star'. But I'm not going to worry about them. I'm dreaming the hardest
כינוי:  Doll-face

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

11/2015

חיים אחרים


וואו, כמה מוזר להכנס לבלוג הזה, לקרוא קטעים ישנים ולהבין שבזכות האנונימיות של פעם (לפני עידן הפייסבוק) יכולתי לחשוף את כל הרגשות שלי עד הפרטים הכי קטנים ואפלים... היו אלה זמנים שאי אפשר היה למצוא אותך בקלות והבלוגספירה היתה קהילה מצומצמת למדיי.

לכן החלטתי להעביר את כל הפוסטים שלי לטיוטה. קראתי כמה מהם וקצת צבט לי בלב. צבט לי על האכזבות שחוויתי, אהבות גדולות שעכשיו נראות לי כבדיחה ו'מי זוכר את האנשים האלה' ובעיקר המון השתדלות להפוך את החיים שלי ל'עסיסיים' אפילו שלמיטב זכרוני הייתי ילדה ממש טובה.

 

מצחיק לקרוא את כל הדברים שהטרידו אותי פעם... ואיך היום אני במקום אחר. כל כך טוב וטהור וכיפי...

אני נשואה באושר לאהבת חיי, שעליו כתבתי כל השנים ההן...

יש לנו כלבה קטנה ומתוקה, דירה יפה במרכז לונדון ויש לי עבודה טובה ומספקת שאני מתה עליה. וכמובן - חברים קרובים ומדהימים. כי עם השנים מנפים את כל אלו שלא עושים לנו טוב...

אז לקרוא את הקשיים שלי, החוויות או התובנות בתור נערה ובחורה צעירה עשה לי קצת עצוב. 

 

אולי אחזור לכתוב, ממש התגעגעתי. לא לכתיבה (כי זה לא שניחנתי בכישרון או משהו), אלא לתיעוד. בא לי לתעד את החיים שלי. במיוחד בתקופה כל כך כיפית כמו זו שאני נמצאת בה כרגע.

נראה, אולי דול-פייס תשוב...

 

מוציא לשון

נכתב על ידי Doll-face , 19/11/2015 16:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הארנב הרוסי ב-5/12/2015 21:46
 





37,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoll-face אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doll-face ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)