לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסקפיזם


מסתובבת

כינוי: 

בת: 41





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

שגרה חדשה



אז מצאתי עבודה חדשה (הידד הידד!) ומיד נעלמתי מישרא.
אין ספק, קשה להישאר מחוברת לעולם החיצון כאשר שעת הקימה היא 6 בבוקר. השמש עוד לא זורחת ואני כבר גוררת את עצמי מהמיטה החמימה לכיוון השירותים. באותם הרגעים לא אכפת לי מכלום, אני שונאת את כולם ולא כיף לי בעליל.
ובכן,הצטרפתי לצוות של פנימייה פסטורלית ביותר, וכבר שלושה שבועות אני מתפקדת כעובדת סוציאלית. (או לפחות מנסה).

קצת מתסכל להסחב בשלל כלי תחבורה שנדחסים בשעה וחצי של נסיעות אבל זאת השגרה החדשה...
לאט לאט היומן הדק שלי מתחיל להמתלא בפגישות, ישיבות ודפים חשובים ואני נכנסת ויוצאת, מחייכת, מכירה אנשים חדשים שקרוב לוודאי עוד ילמדו אותי המון דברים בעתיד. מרובם אני לומדת המון, את חלקם אני עוד אמורה להדריך (!!), וזה בעיקר מלחיץ.

הפכתי למעין סופר-וומן, מגיעה לתחנת האוטובוס שליד הצומת, נכנסת עמוק פנימה ומעיפה מבט כשאף אחד לא מסתכל, ויוצאת משם לבושה חצאית*. בחזרה בעיר הקטנה החצאית נתלשת מעל המכנסיים כלא הייתה. ואני חוזרת אל האיש האהוב, מתכסה בחיבוק חם ואוכלת שניצל ירקות.

שגרה חדשה. וזה טוב בעיקר :)

*פנימייה דתית יענו.
נכתב על ידי , 16/12/2006 21:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*nona אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *nona ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)