לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עד שהכל ייגמר.


If I were you, I would never let me go.

כינוי:  DAMN..

בת: 34

ICQ: 155844299 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

יזכור


רואה אותם שוכבים על החול,זוחלים ועוברים למצב כריעה

קת בשקע כתף ויורים חק"ים

מתאמנים לקראת הכניסה לגזרה

כל מה שרואה מול עיניי,

יהפוך עוד 48 שעות לאמיתי:

האימון יהפוך למלחמה

הקסדות המוסוות,הנשקים,האפודים

הציוד האישי והדיסקיות בנעליים

ילוו אותם בעוד יומיים כשיכנסו לעזה

ובמקום ההאמר שאני נמצאת בו, יוצב טנק

ובמקום הפלוגה השנייה שמחזירה בדו"צ,יהיו מחבלים

ובמקום חק"ים,כדורים אמיתיים

במקום צאלים,עזה

 

בעודי נוסעת אחורה,מציתת להוראות המט"ק

חושבת עליו,הוא כבר בפנים,באיזו היתקלות עם מחבלים

איך קר לו וכבד

איך הוא רעב ואולי קצת מפחד

כמה הוא עייף.

רוצה רק להשכיב אותו במיטה,לומר לו שהוא מוגן

ששום פצמ"ר לא יפול

שאף מחבל לא יצוץ,

ששום ארטילריה לא תיפול על הבית שהוא נמצא בו

שאני שומרת עליו,

 

                          כמו שהוא שמר עלינו.

 

 

שום דבר לא יפגע בי,שום דבר

לא אישה, לא כדור מחבלים, שום דבר

ככה נשבעתי לאחי,אחותי להורים

איך בכיתי בלילות ודאגתי בימים

כי פחדתי שמשהו יפגע בהורים

וקולו של אבי מהדהד לי בראש כבר שנים

 

אם יקרה לך משהו אין לי טעם לחיים,

אין לי טעם למחר

 

אם אתם עומדים כאן מעליי,

כנראה שלא עמדתי בהבטחתי

מצטער,בחיי

מצטער,בחיי

מצטער,בחיי

 

אם יקרה לך משהו,אין לי טעם לחיים

אין לי טעם למחר

 

שום דבר לא יפגע בי

לא אשה,לא כדור מחבלים,שום דבר.

נכתב על ידי DAMN.. , 28/4/2009 13:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18,474
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDAMN.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DAMN.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)