לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


החיים בשטוקהולם, שבדיה. הגיגים, הזיות וסתם תהיות.
Avatarכינוי:  Ford Prefect

בן: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

ככה לא מקדמים מכירות 3


בפעם הראשונה הראיתי דוגמא לחלון ראווה ביזארי במיוחד.

בפעם השנייה מצאתי רשת חנויות אופנה עם שם שאמור לגרום לכל בר דעת להתרחק ממותגיהם כמו מאש.

 

והפעם - מוזיאון.

 

ולא סתם מוזיאון, אלא ה-VASA!

 

כפי שכבר סיפרתי פעם, הואזה היא ספינה מאוד מפורסמת, שמהווה את ליבו של המוזיאון הפופולארי ביותר בשטוקהולם (שנושא את שמה). פופולאריות שלא הועמה אפילו כשהמוזיאון נשאר בתשלום, בזמן שרוב מוזיאוני העיר (כ-70 במספר) הפכו להיות חינם אין כסף.

 

למרות זאת, מרגישים בואזה צורך עז לפרסם את המוזיאון, במיוחד בחודשי הקיץ, אז פוקדים התיירים את העיר. שיטת הפרסום דומה בכל שנה - תמונה של הספינה, ביחד עם ציטוט של מבקר, שלרוב כתובה בשפתו של המבקר (סינית, רוסית, שבדית, אנגלית וכו' וכו').

 

עד כאן הכל טוב ויפה, עד שרואים את השלט הבא:

 

תירגום : "כארכיטקט אני כמעט בשוק בגלל כיעורו של הבניין!" בנגט, בן 48, ארכיטקט.

 

סליחה? נגמרו הסופרלטיבים? No publicity is bad publicity? נכון, הוא בהחלט צודק, הבניין בו שוכנת הואזה מכוער להחריד (כפי שאפשר לראות כאן) אבל עדיין, אני באמת לא מצליח להבין את ההגיון שבלהתהדר בכזה ציטוט כפירסומת חיובית למוזיאון.

 

נכתב על ידי Ford Prefect , 1/8/2005 11:53   בקטגוריות תרבות הצריכה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pink Moon ב-19/8/2005 23:25



267,492
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFord Prefect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ford Prefect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)