בפעם הראשונה הראיתי דוגמא לחלון ראווה ביזארי במיוחד.
בפעם השנייה מצאתי רשת חנויות אופנה עם שם שאמור לגרום לכל בר דעת להתרחק ממותגיהם כמו מאש.
והפעם - מוזיאון.
ולא סתם מוזיאון, אלא ה-VASA!
כפי שכבר סיפרתי פעם, הואזה היא ספינה מאוד מפורסמת, שמהווה את ליבו של המוזיאון הפופולארי ביותר בשטוקהולם (שנושא את שמה). פופולאריות שלא הועמה אפילו כשהמוזיאון נשאר בתשלום, בזמן שרוב מוזיאוני העיר (כ-70 במספר) הפכו להיות חינם אין כסף.
למרות זאת, מרגישים בואזה צורך עז לפרסם את המוזיאון, במיוחד בחודשי הקיץ, אז פוקדים התיירים את העיר. שיטת הפרסום דומה בכל שנה - תמונה של הספינה, ביחד עם ציטוט של מבקר, שלרוב כתובה בשפתו של המבקר (סינית, רוסית, שבדית, אנגלית וכו' וכו').
עד כאן הכל טוב ויפה, עד שרואים את השלט הבא:

תירגום : "כארכיטקט אני כמעט בשוק בגלל כיעורו של הבניין!" בנגט, בן 48, ארכיטקט.
סליחה? נגמרו הסופרלטיבים? No publicity is bad publicity? נכון, הוא בהחלט צודק, הבניין בו שוכנת הואזה מכוער להחריד (כפי שאפשר לראות כאן) אבל עדיין, אני באמת לא מצליח להבין את ההגיון שבלהתהדר בכזה ציטוט כפירסומת חיובית למוזיאון.