Aftonbladet, עיתון הערב הנפוץ בשבדיה שידוע יותר כצהובון נמוך מאשר כעיתון חדשות רציני (מעין אח חורג שבדי ונועז פחות ל"סאן" הבריטי), יוצא מעת לעת לעת עם כתבות או סקירות מעניינות דווקא.
אחת מהן הופיעה היום, בקשר לפרסומות תחתונים שהופיעו בשבועות האחרונים, המפרסמות תחתונים בצורות ודגמים שונים, תוך הצהרות אהבה לסוגי תחתונים (או בעצם, לסוגי תחת שונים).
הכתבה השוותה, למעשה בין שלושת זוגות התחתים שהופיעו בפרסומות:

על אלו נאמר, בפרסומות, "אנחנו אוהבים תחת בצורת תפוח/לב/אגס" וכו'.
לעומת זאת, לקח העיתון שלוש נשים "רגילות" (Svensson בשבדית, שזהה ל"ישראלי" בישראל - מעין "אדם שבדי ממוצע), וזוהי התוצאה:

כפי שאפשר לראות. ההבדל, איך נאמר, אינו בלתי-מורגש.
כהמשך לעניין, הם פרסמו סקר, אחד לנשים ואחד לגברים, ששאל שאלה זהה - האם אתם מעדיפים לראות בפרסומות תחתונים דוגמניות (כמו שמוצג לעיל) או נשים אמיתיות (כמו שמוצג לעיל).
בלי להכביר במילים, אתם יכולים להתרשם מהתוצאות לבד:
גברים:

נשים:

האמת, שהדבר היחיד שיש לי להגיד בעניין, הוא שלדעתי בסקר הגברים, כל 32 האחוזים שהצביעו בעד נשים אמיתיות הם:
א) ישבו ליד אשתם כשהם הצביעו בסקר או
ב) נשים שרימו והצביעו בסקר הגברים.
בכל מקרה, אני לא יודע מה אתכם, אבל ברור לי שמה שרואים בפרסומות זוהי לא המציאות, אבל עדיין זה לא הופך את זה לפחות נחמד להסתכל.