|
 החיים בשטוקהולם, שבדיה. הגיגים, הזיות וסתם תהיות. |
כינוי:
Ford Prefect בן: 46 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
יולי 2007
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | |
הבלוג חבר בטבעות: | 7/2007
 ככה עובדים מהבית, ומשהו ביזארי למדי שלשום עבדתי מהבית. היה היום קיץ נפלא (25 מעלות ושמש, זה לא קורה הרבה כאן הקיץ הזה).
הודתי לאלי הטכנולוגיה על המצאת הרשת האלחוטית, המחשב הנייד ומסך ה-LCD אנטי-גלייר, ויצאתי לשבת ולעבוד לי על המרפסת:
החיים הטובים.
DN, אחד היומונים הגדולים בשבדיה, ועיתון רציני למדי באופן כללי, הכיל בתוכו היום משהו ביזארי למדי:
אני מניח שקשה לכם לראות על מה אני מדבר. מצד שמאל, עמוד 2, זהו עמוד חדשות נורמלי לחלוטין של העיתון. מצד ימין, לעומת זאת, איפה שכתוב למעלה Anons (מודעה), מופיע חצי עמוד כתוב במה שאני מניח שהוא איזה ניב סנסקריט, ועם מודעות שנראות הרבה יותר כאילו הן נלקחו מה-Times of India ולא מ-Dagens Nyheter:
מה זה בדיוק עושה כאן? אין לי שמץ. הייתי מוכן להגיד שזה, אולי, לטובת אוכלוסיית ההודים קוראי DN, אבל אין כמעט כאלה (אין הרבה הודים ופקיסטנים בשבדיה). כמו כן, המודעות הקטנות באנגלית נראות כמו מודעות של עיתונים מקומיים בהודו, וממש לא כמו משהו שמופיע בעיתון גדול בשבדיה.
אני מניח שיש הסבר הגיוני (?) אבל, עד שאני אדע מה הוא (אם אי פעם), נחמד לחשוב על אלטרנטיבות כמו משעשעות יותר.
עדכון נפתרה התעלומה (וחבל שכך..) מדובר במודעה של Air France (אפשר לראות אותה מימין למטה בתמונה כאן) שאומרת "חווה את העולם באופן מקומי". עדיין, רעיון יפה.
| |
|