לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין ספק ש, זוהי שקיעתה של הזריחה

כינוי:  פיצצ

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


שונאת את כל מה שאתה עושה לי

שונאת את זה שזו לא אשמתך

אני יזמתי את השיחה, כמו מטומטמת אבל רציתי לשמוע שהכל בסדר אחרי כל ההפצצות

רציתי לשמוע שאתה בכלל בקו בצפון

והתאכזבתי

רציתי לשמוע התנצלות,

ושמעתי תירוצים, אני המעליבה?

נו באמת, אתה ילד גדול, מה הבעיה להגיד את האמת?

כן, אני מטומטם, כן יצאתי ילד, אני לא מסוגל להתמודד עם דרישות של קצת מעבר לביצועים שלי במיטה, ואני מצטער.

הייתי מבינה,

אבל התחלת למרוח ולגחך וזה לא לעניין.

אבל היית שונה. דיברת אליי אחרת, התייחסת שונה. וגם אמרת שאתה רוצה קשר רציני, אבל מה הסיכוי שעכשיו.....

איך נפלו גיבורים.

האמת, הלוואי שתחזור להתקשר אלי את השיחות החודשיות ותספר לי שמצאת בחורה טובה ושאתה מאוהב ושאתה מאושר.

לא שזה מגיע לך.

אבל אולי זה מה שיגרום לי לאכול עליך קצת פחות סרטים.

גם כשאני שומעת אותך אומר "פצצות" וחושבת לעצמי לאן נעלם כל השכל שלך שלפעמים לרגעים מגיח.

לגמרי לא פיצחתי אותך. אין אפילו קצת חוט.

אולי זה כל העניין.

(והגומות, והדיבור, והחיוך הזה, כן, טוב....)

נכתב על ידי פיצצ , 6/1/2009 15:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיצצ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיצצ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)